alltså jag bara måste svara på dettaQ4 tycker att Paddi försökt anklaga henne och samtidigt får hon för sig att Hedinn siat henne som god. Detta gör att jag blir fundersam på henne idag igen.
Det här första av henne igår morse fick mig att fundera över om hon kunde vara siare, fick känslan av att hon "visste" att jag var god, och att hon kanske därför började misstänka Paddington utifrån vår diskussion efter DL1. Men det troligaste är nog att hon siat Paddington som ond, när man sedan fortsätter att läsa inläggen som kommer efteråt. Hon känns så pass inriktad på att Paddington är ond genom hela dagen , på ett sätt bara en som är siare brukar kunna vara
Jag hade inte för mig ( totalt sett ) igår att jag var siad god
däremot var det min FÖRSTA tanke , vilken var den jag redovisade , att det SKULLE KUNNAT vara så..
Jag tycker jag är väldigt tydlig med att skriva att det nog är Paddington som är siad när man läser de inlägg Hedinn gjorde innan lynchen DL2
jag vet inte hur mycket tydligare man ska kunna skriva det utan att vilja outa en roll man fått en fundering om
Dessutom vad är motsatsen i att jag uppfattade att paddington var anklagande mot mig och att ev hedinn skulle kunnat sia mig god ( för tydlighet skull - nä jag tror INTE att hedinn siat mig god )
jag kan vara trög- men jag får inte ihop det helt enkelt
ffa som det visade sig att paddington var ulv
( men jag lovar på heder och samvete att inte någonsin mer efter denna leken redovisa tydligt hur mina tankar uppkommit från scratch för det enda de gör är uppenbarligen att slå tillbaka på mig själv )