Förresten @quarter4ever så har du även om ni inte vann iaf fått revansch i ängel - lya-matchen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh vafan, nuförtiden har jag inte tid att tveka, jag får köra all-in liksom!jag är skitimponerad av @LenaH som hittade mig och myrten utifrån den teorin utan att tveka om att den kunde vara felaktig
ja herregud vad vi var glada när vi lyckades käka dig !Förresten @quarter4ever så har du även om ni inte vann iaf fått revansch i ängel - lya-matchen!
Jag var alldeles av banan i onsdags (uppenbarligen) för jag skrev i min valtråd att jag antagligen borde skydda @Hedinn eller @Artline men att jag inte hunnit skaffa koll så jag tog mig själv den natten också.
jag trodde ju inte att så många skulle hänga på mot snurrfian så därför jag röstade där.....Jag är delfin.
Varför röstade lyan ut Snurrfian när jag hade siat Paddi?
det gjorde vi inteJag är delfin.
Men jag får påpeka att min icke alibiröstning i DL1 inte berodde på att jag inte vågade! @Sasse har avslöjat att jag typ alltid alibiröstar så jag tänkte skippa det. Sen hade jag inte insett konsekvenserna av BM. Jag har verkligen haft uselt med tid.Äh vafan, nuförtiden har jag inte tid att tveka, jag får köra all-in liksom!
I mitt fall: Snurris röst var skum och jag var tvungen att jobba så jag hann inte bygga upp något mot Paddi. Sen blev det lite fler röster än jag trott.Jag är delfin.
Orkar ju inte läsa igenom hela leken (okej de första typ 9 sidorna har jag plöjt..) men VAD var teorin då?Nu har jag lekt klart med Indiana Jones och kan konstatera att det var synd att ingen annan god var lika imponerad...
här @bollen__Orkar ju inte läsa igenom hela leken (okej de första typ 9 sidorna har jag plöjt..) men VAD var teorin då?
Det här funderade jag på lite och jag tror inte att någon ulv alibiröstade i DL1. Det fanns oerhört lite att gå på och risken med BMs extraröst plus avgörande vid lika hade kunnat göra att lyan förlorade en medlem redan med en gång.
Om vi då anammar den något enkla teorin så gör det att du, @fio och @hemlig bör vara goda + Hedinn och Mirtai vilket ger 5 goda av 7. Jag vet min roll, då är det bara en god kvar att hitta och resten är ulvar!
Jag ska läsa igenom hela leken igen och se vad jag kan lista ut men jag gillar enkelheten i den här teorin.
Fast första rösten las när det bara var 31 minuter till DL och det kändes väl inte som om det fanns något direkt att gå på.
Jag säger inte att det är en vattentät teori men jag tilltalas av enkelheten i den och som sagt, ser det ut som en ulv är det antagligen en.
Jag tror mer och mer på min teori från igår och det innebär att jag håller en peng på @Myrten och @quarter4ever med @Habina som reserv för att vara ludna.
Ingen av dem har gjort något direkt skumt men jag tror helt enkelt inte att någon vågade alibirösta i DL1 vilket utesluter de övriga tre.
Ja tänk om mina kompisar hade trott mig...
Åh är du en såndär som man kan få att göra vadsomhelst om man hetsar dig med att du inte törs?Men jag får påpeka att min icke alibiröstning i DL1 inte berodde på att jag inte vågade! @Sasse har avslöjat att jag typ alltid alibiröstar så jag tänkte skippa det. Sen hade jag inte insett konsekvenserna av BM. Jag har verkligen haft uselt med tid.
Så säger du ju varje gång.Jag ska aldrig leka mer..
jag undrar vem du hade siat den natten vi käkade dig ?Jag är delfin.
Nej, faktiskt inte. Men just när det gäller ulvspel så har jag en tendens att vara rätt dödlig för mina kollegor.Åh är du en såndär som man kan få att göra vadsomhelst om man hetsar dig med att du inte törs?
Jag är bara dödlig för @SnurrfianNej, faktiskt inte. Men just när det gäller ulvspel så har jag en tendens att vara rätt dödlig för mina kollegor.