Det förstår man i efterhand. Den konstiga konversationen berodde ju på att ni var onda båda tvådet var ju det jag försökte.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det förstår man i efterhand. Den konstiga konversationen berodde ju på att ni var onda båda tvådet var ju det jag försökte.....
Jo det har du rätt i. Ser man era namn tänker man farlig ulvlya. Men hade man bytt några av er så hade den fortfarande varit en super lya.i stort sett alla som lekte den här leken har ju varit med ett tag så alla spelare är ju rutinerade (det är väl hemlig som fortfarande är ganska så ny, men i övrigt är vi alla gamla uvar )
men alltså hade jag varit god så hade det sett likadant utDet förstår man i efterhand. Den konstiga konversationen berodde ju på att ni var onda båda två
problemet m konversationen var att vi bägge var skitleksugna och att ingen annan var inne i tråden samtidigt, så diskussionen gick på lite för länge......Det förstår man i efterhand. Den konstiga konversationen berodde ju på att ni var onda båda två
problemet m konversationen var att vi bägge var skitleksugna och att ingen annan var inne i tråden samtidigt, så diskussionen gick på lite för länge......
MEN - jag fattade verkligen inte vad hon skrev (och jag hade skrivit exakt samma sak som god oxå)
problemet m konversationen var att vi bägge var skitleksugna och att ingen annan var inne i tråden samtidigt, så diskussionen gick på lite för länge......
MEN - jag fattade verkligen inte vad hon skrev (och jag hade skrivit exakt samma sak som god oxå)
Jag ger mig ALDRIG oavsett sidaSå därför Annars tänker man att två ulvar inte hade orkar lägga så mycket energi på konversationen
yupp (men ärligt så tycker jag fortfarande att du blandade både äpplen å päron när jag frågade om potatis - men jag var ju tvungen att låtsas för att diskussionen skulle släppa ngn gång....)
tur vi hade Myrten som kunde medla dårå
yupp (men ärligt så tycker jag fortfarande att du blandade både äpplen å päron när jag frågade om potatis - men jag var ju tvungen att låtsas för att diskussionen skulle släppa ngn gång....)
var ju tvungen att få dig se lite god ut om jag blev busted som ulvyupp (men ärligt så tycker jag fortfarande att du blandade både äpplen å päron när jag frågade om potatis - men jag var ju tvungen att låtsas för att diskussionen skulle släppa ngn gång....)
hade hemlig lynchats hade vi käkat dig......
finito av fio
jag tycker du gjorde det jättebra; och jag menar det jag skrev i lekstarten - de flesta av oss ÄR mer eller mindre konstant förvirrade, det är en del i lekarna. Det är ingen som har facit utan man försöker pussla ihop det bästa man kan å se vilka man tror man kan lita på
Jag har sovit i soffan....
Ska läsa igenom folks roller imorgon, bara hoppar in och säger tack och godnatt från den förvirrade som rör runt i grytan ordentligt....
Du är alltså @bollen__ s hemliga nick
Jag har sovit i soffan....
Ska läsa igenom folks roller imorgon, bara hoppar in och säger tack och godnatt från den förvirrade som rör runt i grytan ordentligt....
Nu har jag lekt klart med Indiana Jones och kan konstatera att det var synd att ingen annan god var lika imponerad...Jag var mest imponerad av @LenaH som nailade lyan eller snarare nailade vilka som var goda med sin enkla teori. Den var fantastisk.