Snurrfian
Moderator
Jag blir ju inte klok på om det är du eller Q som skaver eller om det är ni båda, LenaH och Fios kommentarer hänger jag ju med på, det känns verkligen uppenbart så jag förstår inte den långa diskussionen helt enkelt, vad finns det att diskutera liksom. Men frågan är om det betyder något om någon av er eller om ni helt enkelt bara fastnade med varandra? Jag vet inte och det känns frustrerande!jag vet faktiskt inte vad du tycker skaver och som Hedinn reagerar på - om ni läser om från mitt #144 så kanske det blir tydligare vad ni nu tycker är otydligt. Det var där jag skrev mitt första svar till Q att det kändes väldigt osannolikt att det inte skulle ha varit ngt ulv bland de 9 som fått röster emot sig och jag undrar varför hon tar upp det.
Det jag funderar över är varför ni inte funderar över fio eller LenaH som oxå tog upp Qs inlägg och undrade vad som var poängen m inlägget eller som LenaH skrev "stating the obvious".
Ser att @Myrten oxå känner sig lite lost i diskussionen men hon verkar bena ut det och få ut kontentan och nu utifrån Myrtens inlägg så inser jag vad nog Q försökte skriva igår men som gick mig förbi. Men sedan förstår jag inte hur du Myrten menar med att lyan kan ha försökt gå i och räddningsrösta - Om lyan har försökt räddningsrösta bör de väl ha lagt en andra el tredje röst på någon (dvs Mirtai) och det lämnar fio och framförallt Hedin? Men isf är det väl ett ganska så klumpigt försök för Hedinns röst står ju ut väldigt? Varför lägga en räddningsröst redan i DL1?