Snurrfian
Moderator
Aha det förklarar en del. men hur kan diskussionen pågå en hel sida?Nä båda teorierna kommer från Q även om Q tycker det är en och samma teori.
Nu blev det väl klarare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha det förklarar en del. men hur kan diskussionen pågå en hel sida?Nä båda teorierna kommer från Q även om Q tycker det är en och samma teori.
Nu blev det väl klarare
Aha det förklarar en del. men hur kan diskussionen pågå en hel sida?
Strålande! Dessutom bör det innebära att spionen kan hitta ängeln. Iofs även att lyan vet vem ängeln är. (Orkar inte gå tillbaka och kolla rollistan, men det var såvitt jag minns "vanlig" spion.)Natten har varit lugn
Dag-dl ikväll 21.30
Natt-dl i morgon 09.00
Det är väl mest att Q4 skriver "teorier" som är självklara, vilket är vad Paddi försöker påpeka.Jag är alldeles för trött för det här... Jag försöker komma underfund med vad @Paddington och @quarter4ever diskuterar, det ser ut som om Q funderar på om ulvarna kan ha röstat på antingen Mirtai eller någon annan och jag känner mest, eh jo antagligen var skulle de annars har röstat? Men Paddington diskuterar vidare och konstatera att det borde vara minst en ulv som har fått en röst på sig och min spontana tanke är eh ja självklart, det är nio deltagare av 11 som har fått röster på sig, de som inte har fått är LenH och Habina, visserligen en aning skumma båda två men jag tror inte att det bara är två ulvar totalt.
Men jag undrar om jag har missat något? Den här natten har det inte blivit så mycket sömn så jag känner mig en aning förvirrad.
Great !Natten har varit lugn
Dag-dl ikväll 21.30
Natt-dl i morgon 09.00
Jag började som sagt undra om det var något jag hade missat eftersom paddington drog igång men du har rätt i att Q brukar skriva ner allt som kommer in i hennes huvud... (plus lite till tror jag puss @quarter4ever )Det är väl mest att Q4 skriver "teorier" som är självklara, vilket är vad Paddi försöker påpeka.
På den fronten kan jag förstå ifrågasättandet till viss del, just för att det är så självklart, men Q4 brukar väl, vad jag vet, skriva ut exakt alla tankar/ konstateranden m.m mest för att ha dem på pränt, så jag tycker inte att det är ett dugg skumt att hon gör det. Så sett till det har jag lite mindre förståelse för att @Paddington gör en såpass stor diskussion av det.
Jo det är lite så jag brukar göra, och just för att ha det på pränt , inte bara för min skull utan även andrasDet är väl mest att Q4 skriver "teorier" som är självklara, vilket är vad Paddi försöker påpeka.
På den fronten kan jag förstå ifrågasättandet till viss del, just för att det är så självklart, men Q4 brukar väl, vad jag vet, skriva ut exakt alla tankar/ konstateranden m.m mest för att ha dem på pränt, så jag tycker inte att det är ett dugg skumt att hon gör det. Så sett till det har jag lite mindre förståelse för att @Paddington gör en såpass stor diskussion av det.
Jag började som sagt undra om det var något jag hade missat eftersom paddington drog igång men du har rätt i att Q brukar skriva ner allt som kommer in i hennes huvud... (plus lite till tror jag puss @quarter4ever )
@fio upplevde jag mest reagerade lite på det, vilket jag inte tycker är så konstigt. Reagerade gjorde jag lite själv också (om än inte på pränt, då jag avfärdade det med "Jaja, det är ju Q4 innan jag kom så långt ). Men det kan ju vara en fördel att skriva det man reagerar på för framtida tankar i leken också.Jo det är lite så jag brukar göra, och just för att ha det på pränt , inte bara för min skull utan även andras
Jag funderar också på varför paddington fastnade så på detta igår,(fine om jag hade haft en felaktig teori då hade jag fattat det bättre ) och till viss del även fio?
fio å andra sidan tyckte jag släppte det på ett annat sätt än paddington
Måste bara inflika att Spionen antagligen vetat vem ängeln är ändå för jag förutsätter att ängeln skyddar sig själv natt 1 när inte onda har spioninfo.Strålande! Dessutom bör det innebära att spionen kan hitta ängeln. Iofs även att lyan vet vem ängeln är. (Orkar inte gå tillbaka och kolla rollistan, men det var såvitt jag minns "vanlig" spion.)
jag *tror* att det Myrten tänker på är att om det inte är full info som spionen ( alltså någon typ av modifierad spion ) fått så är det ju inte självklart att raden "ängeln skyddar xxx "är medMåste bara inflika att Spionen antagligen vetat vem ängeln är ändå för jag förutsätter att ängeln skyddar sig själv natt 1 när inte onda har spioninfo.
Snälla @quarter4ever du kan inte förvirra mig med siffror jag kunde inte fatta hur du fick ihop det till 11 deltagare, Miratai åkte ju igår tills jag insåg att du hade tagit bort trean!