Nej jag tror inte det är ett troll...Vem? Jag börjar tro att det är ett troll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej jag tror inte det är ett troll...Vem? Jag börjar tro att det är ett troll.
Varför?
OkHon verkar inte vilja förstå, tramsar, och verkar mest vilja ställa till med oreda.
Ok
på vilket sätt tycker du att lampan försökt ställa till oreda? Annat än att vara säker på att de som röstat på lampan borde vara onda?
Anledningen till att jag inte kunde hitta inläggen du länkade till va att jag surfade på min mobil, där syns inte nr på inläggenSvarar goddag yxskaft, struntar i att läsa tråden, skriver helt obegripligt (frågar man en sak får man svar på en helt annan) osv.
Sitter vid datorn och ser siffrorna på inläggen, hade mobilen innan det syns inte på den.
#236 menade jag att jag inte fick svar på min fråga från em, då jag undrade varför man försvarar en spelare som (OM) man inte vet något om den. Em svarade på något annat, eller påstod något annat,
#209 sista meningen menade jag att om jag vill veta hur mycket erfarenhet någon har av att spela ulvspel så kan jag titta i tidigare trådar vem som har spelat
pust...
Anledningen till att jag inte kunde hitta inläggen du länkade till va att jag surfade på min mobil, där syns inte nr på inläggen
Jag förklarad det för dig, men du ville inte lyssna/förstå.
Jovisst var du det, men inte tyst
men jag var snäll - eller hur ?
Jag tycker att lampan beter sig knepigt, men inte så att hon måste vara ulv för det. Däremot tycker jag Niyama hugger lite väl snabbt utan att försöka läsa mellan raderna hur lampan egentligen menar/uttrycker sig. Det känns som niyama gör det lite för lätt för sig, vilket gör mig misstänksam. Eftersom jag inte hittat något mer knepigt ikväll, så får det bli där min röst hamnar.
Habina röstar på Niyama
Det du länkade till va ett påstående av em Det va ett påstående jag inte förstod då det inte hade med min fråga att göra öht.Nej, jag vet att siffrorna inte syns på mobilen så det var därför jag länkade flera gånger. Nu svarar du på nåt helt annat igen, du skrev i 236:
"Det är inte samma sak som att försvara en annan spelare.
*nr 3"
Emtherlia gav en förklaring på varför man försvarar en annan spelare, att man inte ser nåt skumt med det. Det jag och Emtherlia då undrade var vad du menade med att det inte är samma sak? Nr 3?
Ok, då förstår jag svaret på 209.
Gör det lätt för mig? Jag tycker tvärtom det är ganska svårt att försöka förstå vad Lampan menar. Jag vill ju inte rösta på henne om hon inte är ond, därför har jag gång på gång försökt förstå.
Jag tycker också det är svårt att förstå hur hon menar, men jag försöker läsa mellan raderna och då tycker jag inte hon per automatik känns ond.
troll??? är detta en riktig spelare eller bara nån som vill driva?
Vem? Jag börjar tro att det är ett troll.
Det konstigaste är att Niyarna började hojta troll nu ikväll.Funderar över varför både Gravinda och Niyama tror att Lampan är ett troll...
Jag har kikat in på profilen och kollat upp andra inlägg i andra trådar av deltagaren och får inte den uppfattning iaf, och som jag sa tidigare - jag ser ett visst mönster från tidigare spelare.
Det du länkade till va ett påstående av em Det va ett påstående jag inte förstod då det inte hade med min fråga att göra öht.
Lobelia som jag ställde frågan till svarade.
Att skrika troll när halva dagen har gått när bara desperat, var fick du det ifrån?