Lampan röstar på Niyarna
Motivet är att nu börjar Niyarna desperat snacka om troll, för att avleda andra och för att slippa röster på sig själv
Niyarna kan bara vara ulv

Niyarana hur desperat är du?

Svarar goddag yxskaft, struntar i att läsa tråden, skriver helt obegripligt (frågar man en sak får man svar på en helt annan) osv.
Anledningen till att jag inte kunde hitta inläggen du länkade till va att jag surfade på min mobil, där syns inte nr på inläggen
Jag förklarad det för dig, men du ville inte lyssna/förstå.

Sitter vid datorn och ser siffrorna på inläggen, hade mobilen innan det syns inte på den.

#236 menade jag att jag inte fick svar på min fråga från em, då jag undrade varför man försvarar en spelare som (OM) man inte vet något om den. Em svarade på något annat, eller påstod något annat,

#209 sista meningen menade jag att om jag vill veta hur mycket erfarenhet någon har av att spela ulvspel så kan jag titta i tidigare trådar vem som har spelat

pust...

Nej, jag vet att siffrorna inte syns på mobilen så det var därför jag länkade flera gånger. Nu svarar du på nåt helt annat igen, du skrev i 236:
"Det är inte samma sak som att försvara en annan spelare.
*nr 3"
Emtherlia gav en förklaring på varför man försvarar en annan spelare, att man inte ser nåt skumt med det. Det jag och Emtherlia då undrade var vad du menade med att det inte är samma sak? Nr 3?

Ok, då förstår jag svaret på 209.

Anledningen till att jag inte kunde hitta inläggen du länkade till va att jag surfade på min mobil, där syns inte nr på inläggen
Jag förklarad det för dig, men du ville inte lyssna/förstå.

Men jag länkade ju, då behöver du ju inte se numren :banghead:

Plus att jag citatsvarade och frågade, och du svarade ändå inte.

Jag tycker att lampan beter sig knepigt, men inte så att hon måste vara ulv för det. Däremot tycker jag Niyama hugger lite väl snabbt utan att försöka läsa mellan raderna hur lampan egentligen menar/uttrycker sig. Det känns som niyama gör det lite för lätt för sig, vilket gör mig misstänksam. Eftersom jag inte hittat något mer knepigt ikväll, så får det bli där min röst hamnar.

Habina röstar på Niyama

Jag tycker att lampan beter sig knepigt, men inte så att hon måste vara ulv för det. Däremot tycker jag Niyama hugger lite väl snabbt utan att försöka läsa mellan raderna hur lampan egentligen menar/uttrycker sig. Det känns som niyama gör det lite för lätt för sig, vilket gör mig misstänksam. Eftersom jag inte hittat något mer knepigt ikväll, så får det bli där min röst hamnar.

Habina röstar på Niyama

Gör det lätt för mig? Jag tycker tvärtom det är ganska svårt att försöka förstå vad Lampan menar. Jag vill ju inte rösta på henne om hon inte är ond, därför har jag gång på gång försökt förstå.

Nej, jag vet att siffrorna inte syns på mobilen så det var därför jag länkade flera gånger. Nu svarar du på nåt helt annat igen, du skrev i 236:
"Det är inte samma sak som att försvara en annan spelare.
*nr 3"
Emtherlia gav en förklaring på varför man försvarar en annan spelare, att man inte ser nåt skumt med det. Det jag och Emtherlia då undrade var vad du menade med att det inte är samma sak? Nr 3?

Ok, då förstår jag svaret på 209.
Det du länkade till va ett påstående av em Det va ett påstående jag inte förstod då det inte hade med min fråga att göra öht.
Lobelia som jag ställde frågan till svarade.
Att skrika troll när halva dagen har gått när bara desperat, var fick du det ifrån?

Dag 1
11:29 Gravinda röstar på Lampan (endast Lampan är fetat och inte enligt mallen)
11:34 Lampan röstar på Gravinda (ingen motivering i röstinlägget och inte enligt mallen)
17.30 Lampan röstar på Gravinda
17.32 Niyama röstar på Lampan
21:13 Poisonous röstar på Habina
21:27 Lampan ändrar röst till Niyama
21:32 Habina röstar på Niyama

Niyama 2
Lampan 1
Habina 1

Quater4ever gör en genomgång av alla rollerna, ställer en väldans massa frågor till LL :) och kommer även med ett ordentligt inlägg om alla deltagare. Allt det här säger mig inte mycket om hennes roll.

Emtherlia inte heller hon har gjort något som sticker ut i mina ögon.

Paddington, kommer hem och blir glatt överraskad över att ha 19 sidor att läsa igenom :angel:. Kommer med en tänkvärd förklaring till Gravindas röst på Lampan. Avvaktar även med henne tillsvidare, noterar dock att "försvaret" av Gravinda kan vara ett sätt att hjälpa en vän... Vet inte om jag tror på det men vill se vad som händer i fortsättningen.

Gör det lätt för mig? Jag tycker tvärtom det är ganska svårt att försöka förstå vad Lampan menar. Jag vill ju inte rösta på henne om hon inte är ond, därför har jag gång på gång försökt förstå.

Jag tycker också det är svårt att förstå hur hon menar, men jag försöker läsa mellan raderna och då tycker jag inte hon per automatik känns ond.

troll??? är detta en riktig spelare eller bara nån som vill driva?

Vem? Jag börjar tro att det är ett troll.

Funderar över varför både Gravinda och Niyama tror att Lampan är ett troll...

Jag har kikat in på profilen och kollat upp andra inlägg i andra trådar av deltagaren och får inte den uppfattning iaf, och som jag sa tidigare - jag ser ett visst mönster från tidigare spelare.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro idag, det känns som om leken har fastnat lite runt Lampan och Gravinda och nu kom Niyama med också men jag vet inte riktigt om det är något som egentligen gör dem onda?

Jag har väldigt svårt att se en ond niyama lägga sin röst på en ny spelare och gå så hårt åt henne vilket gör att jag av den anledningen vill sätta niyama åt det godare hållet just nu, sen kan jag självklart ha fel men det är min känsla just nu. Och Lampan själv då, det känns väldigt desperat men samtidigt så vet jag själv också att det är svårt när man hamnar i försvarsställning och som ny vill jag gärna tro att det oerfarenhet istället för ondhet, åtminstone för ikväll.
Gravinda tror jag att Paddington har en trolig förklaring till varför hon röstade som hon röstade.

Men det som blev lite intressant med röstningen var att Habina lägger en andra röst på Niyama, eftersom jag som sagt har väldigt svårt att tro att en ond Niyama skulle jaga en ny på det sättet. Det får mig att fundera på om det är så att Habina är en ulv som ser en möjlighet att få ut en erfaren spelare snabbt, samtidigt bär det mig emot att rösta på Habina när hon har tid att leka... :cautious:;) Men jag måste rösta på den som känns som den största kandidaten till att vara ulv och det är just nu Habina för mig. Snurrfian röstar på Habina

Funderar över varför både Gravinda och Niyama tror att Lampan är ett troll...

Jag har kikat in på profilen och kollat upp andra inlägg i andra trådar av deltagaren och får inte den uppfattning iaf, och som jag sa tidigare - jag ser ett visst mönster från tidigare spelare.
Det konstigaste är att Niyarna började hojta troll nu ikväll.
Nä, nu ska vi ha bort en ulv! Den fulaste av dom alla!

Det du länkade till va ett påstående av em Det va ett påstående jag inte förstod då det inte hade med min fråga att göra öht.
Lobelia som jag ställde frågan till svarade.
Att skrika troll när halva dagen har gått när bara desperat, var fick du det ifrån?

Men nu får du ju ge dig. Här länkade jag, du ignorerade:
http://www.bukefalos.com/threads/ulvlek.1326959/page-13#post-17093683

Då hade jag alltså redan citerat ditt inlägg och ställt frågar och sen länkade jag där och bad om svar.

Och här länkar jag till ditt inlägg med ditt påstående som jag inte förstod, som följs av en fråga av Emtherlia.
http://www.bukefalos.com/threads/ulvlek.1326959/page-16#post-17093864

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Nyårstråden
  • Vad gör vi? Del CCVI
  • Secret Santa 2024