Nä, hon behöver inte vara ond men jag har ingen jag misstänker mer.
Då får vi komma överens om att vi inte är överens helt enkelt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, hon behöver inte vara ond men jag har ingen jag misstänker mer.
Funderar över varför både Gravinda och Niyama tror att Lampan är ett troll...
Jag har kikat in på profilen och kollat upp andra inlägg i andra trådar av deltagaren och får inte den uppfattning iaf, och som jag sa tidigare - jag ser ett visst mönster från tidigare spelare.
Jag vet inte riktigt vad jag ska tro idag, det känns som om leken har fastnat lite runt Lampan och Gravinda och nu kom Niyama med också men jag vet inte riktigt om det är något som egentligen gör dem onda?
Jag har väldigt svårt att se en ond niyama lägga sin röst på en ny spelare och gå så hårt åt henne vilket gör att jag av den anledningen vill sätta niyama åt det godare hållet just nu, sen kan jag självklart ha fel men det är min känsla just nu. Och Lampan själv då, det känns väldigt desperat men samtidigt så vet jag själv också att det är svårt när man hamnar i försvarsställning och som ny vill jag gärna tro att det oerfarenhet istället för ondhet, åtminstone för ikväll.
Gravinda tror jag att Paddington har en trolig förklaring till varför hon röstade som hon röstade.
Men det som blev lite intressant med röstningen var att Habina lägger en andra röst på Niyama, eftersom jag som sagt har väldigt svårt att tro att en ond Niyama skulle jaga en ny på det sättet. Det får mig att fundera på om det är så att Habina är en ulv som ser en möjlighet att få ut en erfaren spelare snabbt, samtidigt bär det mig emot att rösta på Habina när hon har tid att leka... Men jag måste rösta på den som känns som den största kandidaten till att vara ulv och det är just nu Habina för mig. Snurrfian röstar på Habina
Vad ältar du för?Men nu får du ju ge dig. Här länkade jag, du ignorerade:
http://www.bukefalos.com/threads/ulvlek.1326959/page-13#post-17093683
Då hade jag alltså redan citerat ditt inlägg och ställt frågar och sen länkade jag där och bad om svar.
Och här länkar jag till ditt inlägg med ditt påstående som jag inte förstod, som följs av en fråga av Emtherlia.
http://www.bukefalos.com/threads/ulvlek.1326959/page-16#post-17093864
Vad ältar du för?
Jag har svarat på frågorna nu!
Har du inga andra teorier än dom gamla frågorna och "troll" ?
En som visade sig vara riktigt bra när hon lärt sig? Men en katastrof första leken.Funderar över varför både Gravinda och Niyama tror att Lampan är ett troll...
Jag har kikat in på profilen och kollat upp andra inlägg i andra trådar av deltagaren och får inte den uppfattning iaf, och som jag sa tidigare - jag ser ett visst mönster från tidigare spelare.
Förvränger?För att du förvränger saker i efterhand, det stör mig.
Säg när jag har koll på rollistan... Men jag blir lite trött på att alltid få röster på mig för att jag är snurrig men å andra sidan så är det kanske jag som måste skärpa till mig istället för att hoppas på att andra ska ha överseende...Jag vill inte rösta på Lampan för jag känner mig inte säker på att hennes spelsätt betyder att hon är ond.
Som jag skrev tidigare är Snurrfian och Niyama två andra som jag reagerat på.
Nu vet jag inte om en ond Niyama skulle sticka ut så mycket som hon gör med sin röst på Lampan.
Därför kommer min röst att hamna på Snurrfian då jag tycker att det är skumt att inte ha bättre koll på rollistan. Hon antydde ju faktiskt att vi skulle ha två "tvillingpar". Näe. Jag undrar om inte Snurrfian har slarvat för att hon sitter i lyan.
Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
Jag tror visst att en ond Niyama skulle kunna göra det just för att en ond inte skulle göra det... Men jag är inte så säker på Niyamas ondska heller så jag avvaktar nån dag. Jag tittar på Broadchurch samtidigt och är lite stressad nu.
Jag funderar på att ändra röst till Habina, känns som att hon borde kunna bättre och att hon borde veta att jag ifrågasätter när jag inte fattar. Hon tyckte jag gjorde det lätt för mig vilket jag inte håller med om, det lättaste hade varit att bara släppa Lampan. Jag tycker däremot att hon gör det väldigt lätt för sig med sin röst.
Nu är du riktigt rädd va?!Jag funderar på att ändra röst till Habina, känns som att hon borde kunna bättre och att hon borde veta att jag ifrågasätter när jag inte fattar. Hon tyckte jag gjorde det lätt för mig vilket jag inte håller med om, det lättaste hade varit att bara släppa Lampan. Jag tycker däremot att hon gör det väldigt lätt för sig med sin röst.
Förvränger?
Och det kom från dig?
Du har inte gjort annat än att försöka förvränga hela dagen
Troll.Nu är du riktigt rädd va?!
Din lille ulv
Ska du byta till stackars Habila för att rädda ditt loppbitna skabbiga skinn?
Ja det blir väl samma svar som till BSF... Lite trött blir jag... Nu när jag precis som har Habina har lite tid att vara aktivJag tror visst att en ond Niyama skulle kunna göra det just för att en ond inte skulle göra det... Men jag är inte så säker på Niyamas ondska heller så jag avvaktar nån dag. Jag tittar på Broadchurch samtidigt och är lite stressad nu.
LenaH röstar på Snurrfian för att hon inte hade koll på tvillingarna vilket känns lite nonchalant och för att jag tycker hon godförklarar Niyama lite för enkelt.