• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Sasse
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 353
  • Visningar Visningar 54 986
Dag 1
11:29 Gravinda röstar på Lampan (endast Lampan är fetat och inte enligt mallen)
11:34 Lampan röstar på Gravinda (ingen motivering i röstinlägget och inte enligt mallen)
17.30 Lampan röstar på Gravinda

17.32 Niyama röstar på Lampan
21:13 Poisonous röstar på Habina

21:27 Lampan ändrar röst till Niyama
21:32 Habina röstar på Niyama
21:42 Snurrfian röstar på Habina

21:46 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
21:48 Emtherlia röstar på Ferrari
21:52 LenaH röstar på Snurrfian
21:56 Habina ändrar röst till lampan
21:58 bollen__ röstar på lampan

21:59 Artline röstar på Lampan
21:59 Snurrfian ändrar röst till lampan
21:59 Emtherlia ändrar röst till Lampan
22:00 Lobelia röstar på Snurrfian
22:00 FiaM röstar på Paddington
22:00 Lampan ändrar röst till habina

Lampan 6
Habina 2
Snurrfian 3
Paddington 1

Edit: quarter4ever, Ferrari och Paddington röstar för sent. :(

Leden, men min internetuppkoppling tvärdog precis innan dl :(

Fick igång mobilen men det var för sent men här kommer mitt inlägg iaf
.......

jag funderar lite på både @Habina och @Snurrfian som inte har så bra koll på rollistan.
Habina att hon inte kollat upp att spionraderna bara hamnar på goda sidan i denna lek (och därför nojade över att de kunde hamna på onda sidan) och Snurrfian som missat att tvillingarna i denna lek inte har kontakt med varandra från början.

Bägge två är så pass rutinerade så de vet att de som inte har koll på rollistan nagelfars både på härsan och tvärsan och ingen av informationen var så svår att hitta.

Sedan att Snurrfian röstar på Habina stör mig också. Jag håller med LenaH att jag tycker det är farligt att ond/godförklara någon redan dag1 utan någon som helst info i omlopp och kan inte se vad någon har att vinna på detta förutom någon som är i lyan.
Å precis när jag ska skicka detta inlägg så ser jag de senaste inläggen fr lampan å kan bara hålla m Habina, jag tycker inte att det är någon vidare trevlig ton lampan har just nu och jag tycker definitivt att den tonen inte hör hemma i en ulvlekar
Paddington röstar på lampan

Håller med om ditt sista stycke, hade jag haft tid att ändra innan DL hade jag gjort det. Det här är en lek och det ska vara kul att leka!

Håller med om ditt sista stycke, hade jag haft tid att ändra innan DL hade jag gjort det. Det här är en lek och det ska vara kul att leka!
jag håller med också! tyvärr tog det väl iaf en eller två sekunder för länge att få till rösten på lampan....
( avd en sekund över eller nåt)
jag tycker att god ton hör till!!
Oavsett vilken sida man spelar på...

Menar du att du tog inlägget på allvar?:confused:
På allvar och allvar, du skrev inlägg som är de klart otrevligaste vi haft sedan jag började leka. Jag tvivlar på att du verkligen menade det du skrev men även jag funderade på att rösta på dig för att du gick klart över gränsen.

På allvar och allvar, du skrev inlägg som är de klart otrevligaste vi haft sedan jag började leka. Jag tvivlar på att du verkligen menade det du skrev men även jag funderade på att rösta på dig för att du gick klart över gränsen.
Nej, jag tror inte någon i tråden har skabbigt skinn
Hur allvarligt kan det va menat?

Ja och jag var knappast ensam... Du får nog tänka dig lite för hur du uttrycker dig på internet för jag upplevde dig som väldigt otrevlig och gick tvärs emot mina principer att rösta på en ny i första dl av den anledningen.
För mig fanns det inte på kartan att någon trodde jag menar allvar med inlägget
blir någon ledsen om man säger att den har skabbig päls i en ulvlek, är det särskilt stötande?

L post: 17094461 skrev:
Och det vill du att vi ska tro på, två felande internetleverantörer? Vilka svepskäl ;) :devil::angel:
Well jag har Bbb, men en av grannarna ringde å frågade om comhem eftersom det inte funkade för denne å det är grundutbudet vi har i fastigheten.

Nej, jag tror inte någon i tråden har skabbigt skinn
Hur allvarligt kan det va menat?

Du gick på rätt hårt mot flera, efter att de har röstat på dig. Om man läser igenom vad du skrivit ser det verkligen ut som att du gått in för att sabba leken. Att du dessutom blev medlem i torsdags och det första du gjorde var att skriva upp dig i anmälningstråden förstärker den misstanken. Problemet var inte bara "skabbig päls" utan din ton.

Du gick på rätt hårt mot flera, efter att de har röstat på dig. Om man läser igenom vad du skrivit ser det verkligen ut som att du gått in för att sabba leken. Att du dessutom blev medlem i torsdags och det första du gjorde var att skriva upp dig i anmälningstråden förstärker den misstanken. Problemet var inte bara "skabbig päls" utan din ton.
Hur har din ton varit mot mig, redan från start?
Även där är det flera som har regerat.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 426
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 320
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 875
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 706
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka