Snurrfian
Moderator
Dumma moderator!! Fast det skulle kunna bli väldigt spännande om du och jag var lekledare och ändrade vad folk skrev...Och jag har ändrat i din!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dumma moderator!! Fast det skulle kunna bli väldigt spännande om du och jag var lekledare och ändrade vad folk skrev...Och jag har ändrat i din!!
Vavavavava?? Det säger du bara...men det lade du till EFTERÅT så det så!!
Eller hur!? Måste vi vara lekledare för det?Dumma moderator!! Fast det skulle kunna bli väldigt spännande om du och jag var lekledare och ändrade vad folk skrev...
*mutter* *mutter*, nästa gång ska jag ta skärmdump å minsann visa, sådetså...Vavavavava?? Det säger du bara...
tyst nu, sånt där får du inte prata högt om!Eller hur!? Måste vi vara lekledare för det?
Skulle vara ganska så kul med två LL som motarbetar varandra......Eller hur!? Måste vi vara lekledare för det?
Nej nej, vi kan jobba tillsammans fast... en av oss är ju lite mer förvirrad än den andre...Skulle vara ganska så kul med två LL som motarbetar varandra......
el inte..
FÖRTAL!!Nej nej, vi kan jobba tillsammans fast... en av oss är ju lite mer förvirrad än den andre...
Men vafan.. ? Jag trodde stenhårt på henne som ulv.Haha tack för alla röstlistor!
*Uppdatering*
Lilltess var tvilling!
NattDL imorgon 07.30
@bumpo är utesluten pga inaktivitet (hoppas inget hänt!). Letar med ljus och lykta efter ersättare och hoppas hitta en under natten.
Men det förklarar ju att jag haft så svårt att hitta några som öht kunde vara tvillingar.Men vafan.. ? Jag trodde stenhårt på henne som ulv.
F´låt att jag inte trodde på dig @Lilltess, var helt säker på att du var ulv å ville inte svara på detta förrän jag sett uppdateringen.Eftersom det är helt klart att jag åker nu, @Paddington asså helt ärligt, jag missade faktiskt din teori om mm och lobelia, fattar inte att jag ens kunde göra det!
Tänkte just på det, jag tvivlar på att någon röstat på sin tvilling bara för att..Men det förklarar ju att jag haft så svårt att hitta några som öht kunde vara tvillingar.
som @Lobelia skrev så blir det svårt eftersom du vet åtminstone en annan persons roll...Heeeejjjaaa goda!! PS jag kan hoppa in för bumpo
Tänkte just på det, jag tvivlar på att någon röstat på sin tvilling bara för att..
Fast vad spelar det för roll om ulvarna hittar tvillingen? När det bara är en kvar så är den ju bara bybo?Precis min tanke.
Eller så gjorde dom så så att ulvarna inte ska hitta tvillingen. Kan vara ett smart drag om dom ändå visste att hon skulle ryka.