Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan nån förklara ytterligare för mig det här med Habi as roll.
Hon tog ju över Bumpos plats, men inte hennes roll (då vet vi ju såklart vad hon är)
Men kan Habina fått en ond roll lika väl som en god?
synd att siaren försvann, har läs igenom LenaHs inlägg igen för att se om jag hittar några ledtrådar till vem hon kan ha siat och även om hon nämner misstankar mot främst Koppen så tror jag inte LenaH har siat Koppen som ond, i så fall skulle hon troligen ha gått på ännu hårdare och inte röstat på lilltess som hon inte kunde veta vilken sida denne stod på. Det får mig att tro att LenaH har siat någon som god och eftersom hon håller Matmissbrukaren och Lobelia åt det neutrala hållet men skriver att hon tvivlar på att Lobelia är ulv eftersom hon la första rösten på lilltess (å där hänger jag inte riktigt med i resonemanget om varför en ulv inte skulle lägga den första rösten), men iaf eftersom hon skriver att hon tvivlar om Lobelia så känns det som att hon vet att Lobelia inte är ulv.
Bumpo var väl tvilling/god?Nu hänger jag inte med alls?
Hon tog Bumpos plats och får väl därmed hennes roll?
Och hur skulle vi kunna veta vilken roll det gäller?
Och ja, hon kan vara ond eller god.
Bumpo var väl tvilling/god?
F´låt att jag inte trodde på dig @Lilltess, var helt säker på att du var ulv å ville inte svara på detta förrän jag sett uppdateringen.
Jag var på parmiddag... om du missat detTråkigt att varken Koppen eller Bumpo/Habina röstade igår.
Får suga på den karamellen lite.
Jag var på parmiddag... om du missat det
Jag citerar dig så jag kan låna din eminenta lista matmissbrukaren.
Då jag vet min egna roll, så är det tre ulvar kvar av nedanstående personer. Känns svårt, jag är osäker på allihop.
Matmissbrukaren. Neutral, resonerar som hon brukar, vilket kan vara god eller ond.
Koppen. Uteslutningsmetoden säger att koppen är god, dessutom brukar onda mer sällan missa att rösta.
Snurrfian. Var ganska "på" drevet mot Lilltess, men lade ändå sin röst sist. Känns väldigt ulvig.
Paddington. Satte igång allt mot Lilltess med sitt teoriinlägg. Det är något med Paddington som skaver, jag tycker hon känns "snabb" att påpeka saker, som att Lobelia måste bara vara siad god. Tror Paddington är ulv.
Lobelia. Neutral, men med ovanstående tanke bör hon vara ond med Paddington och snurrfian.
För att inte spreta med rösterna, så lägger jag rösten på en som redan fått en röst och som jag tror är ond.
Habina röstar på snurrfian