Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och Paddis har bekänt färg, få ser hur lotten faller...
Röstlista?
Kan nån förklara ytterligare för mig det här med Habi as roll.
Hon tog ju över Bumpos plats, men inte hennes roll (då vet vi ju såklart vad hon är)
Men kan Habina fått en ond roll lika väl som en god?
Jag vet att det kommer stå mellan mig och Snurrfian för Paddington lär lägga sin röst på mig. Om inte så är det ett bra alibi, men blir det lottning har dom 50% chans att vinna och jag tror dom kör på det, för jag tror Lobelia ändå tror mer på mig som god än Snurrfian.
Enligt LenaHs inlägg så borde Koppen vara siad eftersom det var henne och Lilltess som hon hade misstankar mot, men som jag skrev innan idag så hade hon inga teorier att ta till på Koppen eftersom hon varit inaktiv och la därför sin röst på Lilltess som hon också var osäker på, och följde strömmen som jag skrev tidigare.
Bumpo/Habina nämner hon inget om vilket gör att jag tror att hon inte var siad för annars borde hon skrivit ner någon liten tanke om det. Och Lobelia har jag skrivit om tidigare, att hon känns ärlig i sitt letande efter ulvar och det märks ännu tydligare efter hennes motfråga till Habina där Habina sätter Koppen till goda sidan pga uteslutningsmetoden och vidare om hennes teorier hon skrev innan ikväll och dessutom hade inte Koppen röstat på sin tvilling i första dl som hon skriver.
Så min lista ser iaf ut så här.
Goda
Matmissbrukaren
Lobelia
Habina
Onda
Koppen
Snurrfian
Paddington
Och varför skulle det just vara Lobelia som är siad av oss två?
Hon kan lika väl ha siat mig eftersom hon höll oss båda neutrala. Jag ser inget som visar mer på att hon trodde att Lobelia garanterat är god.
Och det här gör att jag inte tror Paddington är tvillingen heller, vilket i mina ögon skulle göra även henne till ulv. För jag tror inte hon har någon av dom andra specialrollerna för hon brukar kunna avslöja sig lite genom långa utförliga teorier men nu är det bara lite kort om alla, som att hon inte lägger manken till.
Är jag kvar imorgon så hamnar min röst här.