Fast vad spelar det för roll om ulvarna hittar tvillingen? När det bara är en kvar så är den ju bara bybo?

Eller tänker du ytterligare ett varv att det blir färre kvar som kan vara en mer attraktiv roll att käka?
Förklara det där ytterligare varvet för mig är du snäll, lugnt och försiktigt och tydligt... ;)

Fast vad spelar det för roll om ulvarna hittar tvillingen? När det bara är en kvar så är den ju bara bybo?

Eller tänker du ytterligare ett varv att det blir färre kvar som kan vara en mer attraktiv roll att käka?

Hittar dom tvillingen så är den värdelös att käka = dom väljer någon annan som kanske sitter på en specialroll.

Ang tvillingarna så förutsätter jag att de får fortsätta ha kontakt även om den ena inte är kvar längre, två hjärnor tänker bättre än en så jag skulle inte säga att tvillingen bara är bybo.

Ang tvillingarna så förutsätter jag att de får fortsätta ha kontakt även om den ena inte är kvar längre, två hjärnor tänker bättre än en så jag skulle inte säga att tvillingen bara är bybo.
Visst är det så men för en bättre chans för onda att vinna så tar de väl hellre en de specialroller som är kvar? Fast just nu är det verkligen fördel onda, vi är bara 4 goda kvar. :arghh:

Åter på banan! :) Har precis läst ikapp mig, men vet inte om det hjälpte så mycket.

Några som röstade på Lilltess är helt klart ulvar, men längre än så orkar jag inte tänka ikväll.

Visst är det så men för en bättre chans för onda att vinna så tar de väl hellre en de specialroller som är kvar? Fast just nu är det verkligen fördel onda, vi är bara 4 goda kvar. :arghh:
Som ond vill man väl främst lyckas med käket, sedan spelar det inte så stor roll om det råkar vara en specialroll? Men jag håller med, det är verkligen fördel onda nu :arghh:

Jag får ingen som helst ordning på mina tankar, Lilltess var den som kändes ulvigast och var god... :cautious: Jag läser och läser och försöker förstå...

Ok, någon/några lurar mig helt klart.
Jag var helt 100 på att Lilltess var ulv, gärna med sällskap av @Koppen i lyan. Och eftersom alla andra verkar goda så funderade jag faktiskt allvarligt på om bumpo/@Habina var den tredje.

Uppenbarligen hade jag fel.
Oavsett vilket så har jag inte släppt Koppen, jag tror hon är hårig men hon har bevisligen andra kompisar.

Nu måste jag tänka i andra spår och det leder mig till @Snurrfian och @Paddington som tänkbara flockmedlemmar?

@Matmissbrukaren och @Lobelia är fortfarande helt neutrala för mig och jag tvivlar starkt på att Lobelia skulle lagt första rösten på Lilltess om hon vore ulv.

Gaaaah!!! :arghh:

Ok, någon/några lurar mig helt klart.
Jag var helt 100 på att Lilltess var ulv, gärna med sällskap av @Koppen i lyan. Och eftersom alla andra verkar goda så funderade jag faktiskt allvarligt på om bumpo/@Habina var den tredje.

Uppenbarligen hade jag fel.
Oavsett vilket så har jag inte släppt Koppen, jag tror hon är hårig men hon har bevisligen andra kompisar.

Nu måste jag tänka i andra spår och det leder mig till @Snurrfian och @Paddington som tänkbara flockmedlemmar?

@Matmissbrukaren och @Lobelia är fortfarande helt neutrala för mig och jag tvivlar starkt på att Lobelia skulle lagt första rösten på Lilltess om hon vore ulv.

Gaaaah!!! :arghh:

Då är det sant, du har infiltrerat min hjärna :nailbiting:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 644
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Favoritdrinkar
  • Vad gör vi? Del CCVI