Utifrån dom fyra sista rösterna så känns Lilltess mest åt det onda hållet med en andraröst på Snurrfian.
Hon gjorde så det i det läget hade varit Snurrfian som skulle rykt. Hon kunde inte veta om min röst på Habina som kom några min senare.
Eller så är det LenaH som är den onda av dom två. Lobelia vet jag inte var hon står men hon kändes ärlig i sina inlägg hon skrev till Habina efter hela godisgrejen och som att hon ville reda ut det.
Och mig själv behöver jag ju inte fundera över.

Och koppen är var?

Jag förstår inte ditt resonemang? Vet du om att snurrfian är god då? Om jag får ondvibbar av henne varför skulle jag välja att rösta på någon som inte har fått någon röst då?

Jag förstår inte ditt resonemang? Vet du om att snurrfian är god då? Om jag får ondvibbar av henne varför skulle jag välja att rösta på någon som inte har fått någon röst då?

Jag skulle ju i så fall utgå från att du är ond och att snurrfian är god, och du ville ha ut henne och därför la din röst där.
Jag vet inte vad ni är men tankarna slirar åt alla möjligheter just nu.

Utifrån dom fyra sista rösterna så känns Lilltess mest åt det onda hållet med en andraröst på Snurrfian.
Hon gjorde så det i det läget hade varit Snurrfian som skulle rykt. Hon kunde inte veta om min röst på Habina som kom några min senare.
Eller så är det LenaH som är den onda av dom två. Lobelia vet jag inte var hon står men hon kändes ärlig i sina inlägg hon skrev till Habina efter hela godisgrejen och som att hon ville reda ut det.

Och koppen är var?
Måste det vara en ond som röstade på Snurris? Iofs har jag Lilltess på min misstankelista men det behöver ju inte ha varit någon ond alls inblandad i det. Goda är rätt bra på att rösta ut varandra i början tyvärr.

Exempelvis för att man som ulv vill ligga lågt. Folk har så mycket teorier om de som råkar rösta ut någon. Se bara på dig själv som genast kastar dig över mig och mm.

Jag tror jag ska kika närmre på de som röstar på Snurris som fick stanna kvar bara genom lotten.

Måste det vara en ond som röstade på Snurris? Iofs har jag Lilltess på min misstankelista men det behöver ju inte ha varit någon ond alls inblandad i det. Goda är rätt bra på att rösta ut varandra i början tyvärr.

Jag vet, ingen av dom fyra sista behöver vara ond.
Jag får inga ondvibbar av er men måste vara öppen för allt.

Sen är det inte så aktivt ikväll så det känns såhär :banghead: just nu.

Det är ju bara vi fyra som är aktiva för tillfället och då blir det svårt att luska mer på dom andra.

LenaH och Lilltess röstar båda på Snurris. Lilltess röstar ganska sent och bör vara väl medveten om att det kan vara en avgörande röst. Lena är troligen i samma läge som mig. oavsett om hon är ond eller god så vill hon egentligen inte rösta ut någon första rundan utan lägger rösten på en utan röster.

Lilltess är jag mer osäker på, hon är ny i lekarna och har spelat lite irrationellt innan. Vill hon som ond rösta på någon icke ond då många ligger med bara en röst?

Jag tror det kan vara så.

Lobelia röstar på Lilltess

För mig står det mellan @Lilltess , @Koppen eller @bumpo ikväll.

Helt enkelt för att ni andra inte gjort något jag reagerat på så här långt och även om det är svaga misstankar jag har mot Lilltess och Koppen så är det det enda jag har att gå på.

bumpo funderar jag på att rösta på eftersom hon ryker ändå och leken tar slut så snabbt då när vi blir så få kvar! :p

För mig står det mellan @Lilltess , @Koppen eller @bumpo ikväll.

Helt enkelt för att ni andra inte gjort något jag reagerat på så här långt och även om det är svaga misstankar jag har mot Lilltess och Koppen så är det det enda jag har att gå på.

bumpo funderar jag på att rösta på eftersom hon ryker ändå och leken tar slut så snabbt då när vi blir så få kvar! :p

Gör du sista alternativet så är du feg Lena ;)

Men Lilltess står högst på min lista just nu. Men egentligen velar jag mellan henne och dig :crazy:

Ledsen fastnade med att leka m min nya kamera (Kom på ytterligare en positiv fördel m julen - att man får köpa precis de (dyra) saker man själv vill ha utan att någon egentligen ifrågasätter eftersom det är en julklapp :p )

Matmissbrukaren - mitt största frågetecken när det gäller Matmissbrukaren är att det känns som en hämndröst hon la dag1. Som jag skriver nedan under ”Koppens” inlägg så tycker jag att man som god inte har något att vinna på att lägga hämndröster.

Lilltess – känns som om min röst hamnar här idag, det är något med hur hon skriver, väldigt lite teorier och den teori hon kom med är mer en mindre kopia av mitt inlägg tidigare . Att hon sedan skriver att hon inte sett mitt inlägg men nästan ordagrant har med allt inkl meningen om ev hämndröst. Det känns lite otroligt att hon faktiskt missat det.

LenaH – var osynlig tidigare men har nu kommit igång, har inte hunnit läsa hennes inlägg ordentligt, men det lilla jag sett tycker jag hon verkar fokusera på rätt saker.

Lobelia – får inga direkta vibbar när jag läser Lobelias inlägg.

Bumpo – behöver väl inte säga att jag vill se mer av bumpo.

Snurrfian – känns lika snurrig som vanligt, var tvungen att läsa om inlägg #97 flera gånger innan jag förstod vad jag tror hon menar, dock håller jag inte riktigt med eftersom det känns otroligt långsökt att Lobelia ska förutse hur Matmissbrukaren ska rösta (så tillvida att de inte är i lyan tillsammans och diskuterat sina röster, men det tror jag inte)

Koppen – skriver att hon reagerar på att folk skriver att de hittar leken men sedan inte skriver så mycket (typ bara OT). Tycker koppen gör samma sak, har bara 11 inlägg och ligger i botten av inläggslistan. Vet inte vad det säger om hennes roll, men känns lite som om hon ”kastar sten i glashus” . Håller inte med henne i hennes inlägg om att inte se så allvarligt på hämndröster i början på en lek heller. Jag tycker att hämndröster i allmänhet är kontraproduktivt: Att rösta på någon bara utifrån att denne har röstat på en själv utan att ta i beaktande vilken ev roll som denne kan ha gör att man riskerar att förlora en viktig specialroll tidigt i leken.

Och koppen är var?

Röstar enligt min teori ovan.

Matmissbrukaren röstar på Lilltess

@Snurrfian letar galen. Så galen att jag undrar om hon i förväg tänker spamma leken för att ändå ligga på inläggstopp även om hon ska sitta på Friends imorgon. :p
Några tankemissar hit och dit men det känns som en "normal" Snurrfia.
:up: Ungefär så! :p
På sätt och vis kan jag hålla med om LenaH att det vore enklast att lägga en röst på Bumpo eftersom hon antagligen ändå ryker på grund av inaktivitet, men samtidigt är det väldigt fegt...
Jag tycker att Lilltess är den som sticker ut mest idag, men jag blir lite nervös när jag ser att under tiden som jag skriver dyker det upp två röster på henne... Så jag ska kika lite till... Jag har ju eg 9 min på mig... :nailbiting:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar