Ulvlek: Tolv små bukefalister

Bara för att jag *ville* ändra röst till dig?
edit: alltså jag har ingen aning om vart jag har BSF- hon kan vara lika gärna god som ond- men i detta fallet följde jag min magkänsla att något skulle kunna vara skumt i att endera du ( eller Habina) var inne på att BSF gjort en blunder i sin röstning som jag inte riktigt kunde se?
bollen__ som går i samma spår är också intressant....
:confused: Vad vill du få fram egentligen? Genom att försöka ändra röst till Niyama så ser det mest ut som om du försöker rädda Habina, och skicka BSF mot en mer säker lynchning. Menar du att du tycker att BSF är skum eller inte? Jag blir inte riktigt klok på vad du försöker få fram?

Men jag har inte varit inne på att BSF gjort en blunder? Jag har ställt frågor om varför hon röstade som hon gjorde eftersom jag inte tyckte det var logiskt med den motiveringen. Jag har aldrig misstänkt BSF (eller ja, jag misstänker alla dag ett men inte mer än nån annan). Det var tre personer som röstade på BSF, varför är då jag skummast för att jag ställde frågor?
hm jag har nog haft lite för bråttom. Nej du har är kanske inte skummast. utan jag reagerade initialt på att habina verkade gå på i samma spår som du la fram ( varför röstade BSF på den hon trodde var fåret? etc) sedan följdes det av snurrfian och bollen__ ...

:confused: Vad vill du få fram egentligen? Genom att försöka ändra röst till Niyama så ser det mest ut som om du försöker rädda Habina, och skicka BSF mot en mer säker lynchning. Menar du att du tycker att BSF är skum eller inte? Jag blir inte riktigt klok på vad du försöker få fram?
jag vet inget- vet du?
jag försökte hitta något som skulle kunnat styra röstningen åt ett visst håll, open minded sas?
Jag kan ju absolut ha helfel! Men man måste ju följa det man hittar ändå? även om det är ett litet litet spår ? Ingen vill väl påstå att det är lätt till första DL?

hm jag har nog haft lite för bråttom. Nej du har är kanske inte skummast. utan jag reagerade initialt på att habina verkade gå på i samma spår som du la fram ( varför röstade BSF på den hon trodde var fåret? etc) sedan följdes det av snurrfian och bollen__ ...

Okej, men hur kommer jag in i bilden? Tror du att fåret Habina följde ulven Niyama? Jag begriper inte varför jag blev mer misstänkt än de som röstade på BSF? Även om det blev bråttom nu så påpekade jag ju tidigare att jag inte skrivit det som du påstod.

Men jag har inte varit inne på att BSF gjort en blunder
tja jag kanske var snar till att tolka det som att ditt raka påstående att BSF valde att rösta på den hon ( du) tyckte var fåret skulle kunna vara en blunder?
Men det visar sig snart hur det ligger till, iofs finns det en röstfifflare med i spelet som kan ställe till det, så inget är givet.....

jag vet inget- vet du?
jag försökte hitta något som skulle kunnat styra röstningen åt ett visst håll, open minded sas?
Jag kan ju absolut ha helfel! Men man måste ju följa det man hittar ändå? även om det är ett litet litet spår ? Ingen vill väl påstå att det är lätt till första DL?
Hur ska jag kunna veta hur dina tankar går? :rofl: Jag funderade mest på vad du ville få fram med din röst ändring och ditt inlägg efter det för jag blev inte klok på det... Jag fattar inte vad det är du följer och frågar därför vad du tänker och nu svarar du med att du inte vet?

Posten den ska ut, till varje pris
Även om hela byn är i kris
Viktiga brev kan vara liv eller död
Men de vita kuverten fick en färg av röd
På marken blodet lämnade en lång, röd rand
I postlådan hittades inget mer brev, bara en hand
Detta öde fick hela byn att skälva
För nu var de bara elva

BlackSmithFarm var brevbärare

Men samtidigt skulle hon sätta sig själv i ett sämre läge om röständringen hade lyckats, så det verkar bara konstigt?

Okej, men hur kommer jag in i bilden? Tror du att fåret Habina följde ulven Niyama? Jag begriper inte varför jag blev mer misstänkt än de som röstade på BSF? Även om det blev bråttom nu så påpekade jag ju tidigare att jag inte skrivit det som du påstod.
:)
nej mer att några onda hakar på det som någon annan anför som passar deras syften.
jag skrev ju ganska rakt på sak, att eftersom jag är ganska spooky ville jag inte avgöra, då det finns mycket som talar för både det ena och det andra, för att inte tala om det tredje ( fjärde!):crazy:
om det blev klarare?

För nu var de bara elva

:(
tja
funderar lite mer på mina spår tror jag...

För nu var de bara elva

Alltså - jag kan ju inte Gilla att Bsf som var brevis dog men poesin är fulländad!! :rofl:

:)
nej mer att några onda hakar på det som någon annan anför som passar deras syften.
jag skrev ju ganska rakt på sak, att eftersom jag är ganska spooky ville jag inte avgöra, då det finns mycket som talar för både det ena och det andra, för att inte tala om det tredje ( fjärde!):crazy:
om det blev klarare?

Eller så ville du skydda Habina men i så fall bör du vara får och då är det lite udda att rösta på henne från början. Men jäkligt suspekt att ändra röst som gör BSFs öde säkrare samtidigt som du motiverar rösten med att jag ville rikta misstankar mot BSF, då borde du ju tro på att hon är god och inte vilja göra läget sämre för henne. Nä, du är tyvärr huvudmisstänkt nu :p

Trist att bli av med brevis och naturligtvis bör väl rösterna där granskas men ofta är det ju goda som lynchar goda DL1. @bollen__s sistaminutenröst är ju lite spektakulär men jag vet inte om den betyder något.
Jag måste tryna nu.

hm ja så kan man kanske också se det, men min poäng är att onda gärna hakar i andras tankar utan att vara drivande till första DL, så i mina ögon är du och bollen__ mer misstänkta faktiskt, men jag håller definitivt mina ögon även på Habina , så det är ingalunda släppt från mitt håll!

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 761
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka