Nja, det beror mest på att jag har för vana att läsa leken innan jag svarar...LenaH kommer in i sitt första inlägg och har full koll på att Habina vill rösta på LL.
Pratat i lyan först?
Mikatela röstar på Habina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, det beror mest på att jag har för vana att läsa leken innan jag svarar...LenaH kommer in i sitt första inlägg och har full koll på att Habina vill rösta på LL.
Pratat i lyan först?
Mikatela röstar på Habina
du är fri att övertyga mig om att du inte hakade på en annans teori, för det det var det jag tyckte att du gjorde ( + att jag också inte tycker att du brukar göra det i just DL1) som sagt shoot- övertyga mig om att jag tänkt fel så kan jag möjligen tänka om!Så jag är misstänkt för att jag tyckte blacksmithfarm skulle röstat på den hon trodde var ulv och inte den hon trodde var får?![]()
Gjorde hon verkligen det?
Det är ju just det jag funderar över ?
jag tycker du mycket lätt följde Niyamas tanke i detta , du brukar ju inte direkt vara rädd att lägga skumma första DL-röster så ja det tyckte jag var intressant....?
jag kan mycket väl vara ute och cykla , men detta är vad som fångat mitt intresse idag, det får bära eller brista...
Hemma och stressad med sjuk och vaken son...
Slänger iväg röst så jag inte missar!
Mirtai röstar på Snurrfian
Eftersom det alltid brukar vara hon som är ond utanför lyan![]()
Hatar onda roller utanför lyan...![]()
Eh alltså det var ett svar till @quarter4ever men hon hade visst inte skrivit något "eget" inlägg utan bara i citatet...