cirkus hittade leken först och har inte riktigt kunnat sluta rimma på haiku- vilket inte säger något om hennes roll alls, har haft lite funderingar kring sia och tjuvande av densamma samt hur fåret visas vid sia. får pudla lite om benämningen hagga till Snurrfian ( eller om det syftade på
@Hedinn )
tydligen det enda som rimmade på tagga
verkar nu i det sista innan jag postar detta ha farhågor i att bli kopplad som ulv/ får ihop med Niyama
Ferrari har dividerat om rollfördelningen ond/goda och resonerat med sig själv för att reda ut tankarna kring detta . Blir misstänkt av BSF för detta och får även dagens första röst på sig av densamme
quarter4ever det är jag
Mirtai hittat leken men inte mer då hon är i stallet ikväll.
MikaTela hittade leken igår men inte mer än så än så länge pga jobb.
Blacksmithfarm varit med tidigt och resonerat om roller och hur det svarta fåret visas i en sia ( bybo) röstar sin vana troget först ( på Ferrari ). Verkar tycka att Ferrari och Snurrfian skulle vinka åt varandra såsom varandes ulv/ svarta fåret oklart vem av dem hon tror mest på som har vilken roll.
Niyama resonerar även hon mycket kring svarta fåret och hur det påverkar leken att denne visas som bybo/ god . Ställer frågan till blacksmithfarm om varför hon röstar på den hon tror är svarta fåret i hennes teori-inlägg och inte den som enligt samma inlägg skulle kunna vara ulv. Jag tyckte iofs att BSF resonerade om båda möjligheterna kring de två att båda skulle kunna vara ulvar och den andra får, så lite intressant att Niyama väljer att fokusera på att BSF skulle rösta på den hon håller som troligast får, för så läste inte riktigt jag BSFs röstinlägg.
Snurrfian börjar resonera kring hur det svarta fåret kan ”ställa till det” både för siaren ( och i förlängningen andra goda ) samt för ulvarna om de råkar tro att fåret är god om siare skulle godförklara fåret… Fortsätter funderingarna kring risken att fåret kan bli godförklarad via siaren så den kan smyga med till slutet av leken ffa om den kan connecta med lyan
habina förefaller mest inne på att vilja rösta på
@Hedinn och i övrigt inte kommit med så mycket input mer än att brevis nog inte får skicka brev till sig själv.
bollen__ har redan kommit i julstämning och ställt fram staken
i övrigt har hon mest OT:at och hittat leken, och konstaterat att rim är inte hennes pryl
FiaM verkar bli matt av allt rim och verkar vara även hon inne på att LL förtjänar en röst
LenaH hittat leken så här långt, sällar även hon sig till skara som förefaller vilja rösta på LL