Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
då jag känner mig riktigt spooky och alls inte vill fälla avgörande ikväll så ändrar jag min röst till någon som inte är med i att röstas ut
q röstar på Niyama
då jag tror hon kan ha försökt rikta strålkastarna mot BSF
ärs
för sen!!!!
då jag känner mig riktigt spooky och alls inte vill fälla avgörande ikväll så ändrar jag min röst till någon som inte är med i att röstas ut
q röstar på Niyama
då jag tror hon kan ha försökt rikta strålkastarna mot BSF
ärs
för sen!!!!
Bara för att jag *ville* ändra röst till dig?Hm, jag där förstärkte du mina misstankar i alla fall. Jag ställde frågor om BSFs röst, det är jättemärkligt att du försöker få det till att jag "tryckt på" och riktat strålkastarna mot henne.
Bara för att jag *ville* ändra röst till dig?
nu har jag lagt till en edit igen för att förtydliga mig som du nog inte hunnit sett....Vadå *ville*? Vet inte vad * betyder? Du får ju gärna rösta på mig men det känns skumt att du gör det för något som inte stämmer. Det är ju andra som uttryckt misstankar mot BSF men du röstar på mig för att jag ställt frågor till henne och försöker få det att låta som att jag "tryckt" på och riktat strålkastarna mot henne.
jag gjorde inte ändringsförsöket för att sitta säkert- utan på en känsla ....Konstigt att q4 försökte ändra till mig? Om hon vill sitta säkert borde hon ju ändrat till BSF?
Bara för att jag *ville* ändra röst till dig?
edit: alltså jag har ingen aning om vart jag har BSF- hon kan vara lika gärna god som ond- men i detta fallet följde jag min magkänsla att något skulle kunna vara skumt i att endera du ( eller Habina) var inne på att BSF gjort en blunder i sin röstning som jag inte riktigt kunde se?
bollen__ som går i samma spår är också intressant....
Den ser ut att stämma.Kan jag lita på att röstlistan stämmer? Jag har inte möjlighet att gå igenom själv just nu, men kan uppdatera lite diskret från mötet om allt är korrekt.
Ja, jag vet inte heller vad BSF är, jag hann bara inte läsa mer ordentlig än dit när jag såg att klockan var 21, så jag fick verkligen bara slänga ur mig en röst tyvärrr.Bara för att jag *ville* ändra röst till dig?
edit: alltså jag har ingen aning om vart jag har BSF- hon kan vara lika gärna god som ond- men i detta fallet följde jag min magkänsla att något skulle kunna vara skumt i att endera du ( eller Habina) var inne på att BSF gjort en blunder i sin röstning som jag inte riktigt kunde se?
bollen__ som går i samma spår är också intressant....
+ snurrfian som också röstar där