Ulvlek: Snowroller II - Nu tar vi Åre!

Uppdatering
Äntligen, såå skönt att få vila fötterna efter en lång dag på ett hårt butiksgolv, hon njöt av det glas rött hon precis slagit upp och kanske det skulle bli ytterligare ett även fastän det bara var torsdag.
Två av kunderna hade nästan börja slåss i kassan när det visade sig att en av dem tagit sista förpackningen med 4*2 toarullar OCH en förpackning med 4 hushållsrullar. Hon hade varit tvungen att medla fast hon egentligen tyckte att den andra kunden hade rätt.
När hon vaknade på morgonen kände hon sig ovanligt seg, hon drog efter andan och fick en nysattack. Hon satte sig upp med förskräckelse, var hon, var hon verkligen... FÖRKYLD!???

Det var säkert den där jäkla Stockholmaren som prompt skulle betala med kontanter fastän hon sagt att de bara tog kortbetalning nu :arghh: .

Nu ska hon börja posta inlägg på Facebook om alla dessa jäkla Stockholmare, hamstrare och andra tokigheter hon sett.

Hedinn var god spion (och hamnar i goda lyan)

DagDL 21:30
NattDL 09.00

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Förlåt men, HUR NÄRA VAR JAG INTE DÅ?!

Var det här mitt fel? Jag trodde verkligen inte en god spion hade velat vinka. Oops? :o
Flåt Heddan :angel:

Uppdatering
Äntligen, såå skönt att få vila fötterna efter en lång dag på ett hårt butiksgolv, hon njöt av det glas rött hon precis slagit upp och kanske det skulle bli ytterligare ett även fastän det bara var torsdag.
Två av kunderna hade nästan börja slåss i kassan när det visade sig att en av dem tagit sista förpackningen med 4*2 toarullar OCH en förpackning med 4 hushållsrullar. Hon hade varit tvungen att medla fast hon egentligen tyckte att den andra kunden hade rätt.
När hon vaknade på morgonen kände hon sig ovanligt seg, hon drog efter andan och fick en nysattack. Hon satte sig upp med förskräckelse, var hon, var hon verkligen... FÖRKYLD!???

Det var säkert den där jäkla Stockholmaren som prompt skulle betala med kontanter fastän hon sagt att de bara tog kortbetalning nu :arghh: .

Nu ska hon börja posta inlägg på Facebook om alla dessa jäkla Stockholmare, hamstrare och andra tokigheter hon sett.

NattDL 09.00

Men Hedinn. :cry: Jag som fick såna bra vibbar från dig. Dumma ulvar! :rage:

Lobelia har hållit sig väldigt anonym, några OT-inlägg och sen detta:

Inget mer än ett konstaterande om att alla verkar skumma. Såklart individuellt hur man upplever saker, men som jag ser det är det väl snarare få som verkar skumma i det här skedet av leken, just för att det inte hänt så mycket.

Hedinn röstar på Lobelia

Det är lite roligt att goda spionen röstade på onda spionen. ;)

Skummat några av Hedinns inlägg och problemet är ju att hon inte visste nånting än. :( Jag kommer ha med mig hennes sista inlägg i bakhuvudet, tror det är klokt att kolla närmare på de som inte är så aktiva och när de är aktiva mest skriver OT eller säger att de inte har så mycket tid.

Var det här mitt fel? Jag trodde verkligen inte en god spion hade velat vinka. Oops? :o

Jag tror iofs inte att Hedinn vinkade. Bara att du läser in saker som ingen annan tänkt på. <3 Men vi får höra sen efter leken hur Hedinn egentligen tänkte.

DL 1 21:30
19:24 Madalitso röstar på Qitis
19:30 godisklubba röstar på LenaH
19:46 hemlig röstar på godisklubba
19:54 Fio röstar på Habina
19:56 Habina röstar på Mistimed
20:01 Ferrari röstar på Hemlig
20:12 artline röstar på ferrari
20:32 Lobelia röstar på Madalitso
20:32 Hedinn röstar på Lobelia
20:35 glömmerallt röstar på Mistimed
20:45 cirkus röstar på Lobelia
20:47 mirtai röstar på godisklubba
20:49 iiantazie röstar på glömmerallt
20:56 godisklubba ändrar röst till Lobelia
20:59 Carrro_lina röstar på godisklubba
21:00 Snurrfian röstar på Artline
21:00 Mistimed röstar på Habina
21:03 LenaH röstar på Habina
21:20 Gabby_Ossi röstar på cirkus
21:22 Habina ändrar röst till Lobelia
21:25 Aliisa röstar på Hedinn
21:28 Lobelia ändrar röst till godisklubba
21:30 qitis röstar på Madalitso

Lobelia lynchas - onda spionen
Hedinn käkas - goda spionen

Eftersom det röstats lite på dom med dålig närvaro i DL1 så flaggar jag här för dålig närvaro idag. Studier, häst, barn. Ja ni hör ju själva. Och årets första grillning :d.
Så vi syns nog framåt kvällen först. Om jag får tid över kollar jag nog in, för man lär ju behöva ett tag att läsa inläggen om de kommer i samma takt som igår.

Eftersom det röstats lite på dom med dålig närvaro i DL1 så flaggar jag här för dålig närvaro idag. Studier, häst, barn. Ja ni hör ju själva. Och årets första grillning :d.
Så vi syns nog framåt kvällen först. Om jag får tid över kollar jag nog in, för man lär ju behöva ett tag att läsa inläggen om de kommer i samma takt som igår.

Jag ska lugna mig lite nu. ;) Måste jobba ett tag + att ikväll kommer jag vara upptagen på annat håll några timmar.

Uppdatering

NattDL 09.00
Haha jag SA ju att jag alltid dör dygn ett när jag är spion! :rofl:

Haha jag SA ju att jag alltid dör dygn ett när jag är spion! :rofl:
Bara som lite extra bevis... :angel:

DC26A46D-0256-4CEE-B54C-9BC76727AA6E.webp

Jag hoppas att Hedinn kan göra nytta i goda lyan.

I övrigt så blir jag allmänt frustrerad av att det kommer så mycket OT. Det blev jag redan igår.

Egentligen - jättenära och då kan man ju fråga sig vad ditt BAM hon är ond spion inlägg placerar dig. Om du inte redan sitter i lyan och skrattar - så har du kanske sått ett frö om vem som var goda spionen.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 153
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar