Ulvlek - Rödluvan och vargarna

Äsch, hjärnan säger att jag borde rösta på Artline iom mitt tidigare resonemang men känslan är mer att bollen är ond för jag tror hon tog chansen att hänga på (vad jag tror goda) cirkus i DL2 för att försöka lyncha mig vilket sedan gav q en öppning när hon själv låg pyrt till.

LenaH röstar på bollen
 
Fast du har flera gånger under leken fört fram att jag skulle kunna ha haft en specialroll, jag har inte brytt mig om att reagera på det med tanke på att ulvarna hellre kan käka mig än den som har rollen men nu när du försöker vända det mot mig så blir jag fundersam. Ja jag var leksugen och första dagarna hade jag tid att hänga i leken, nu torsdag/fredag hade jag förvarnat om att jag skulle vara borta en hel del.
Jag har inte vänt det mot dig nu? Jag kommenterade redan dag 1 att den rollen lika gärna kan vara ond.
 
Dag 4
19.24 cirkus röstar på Artline
19.51 Artline röstar på Snurrfian
20.34 Madalitso röstar på bollen_
20.41 Niyama röstar på Artline
20.46 LenaH röstar på bollen
 
Jag har inte vänt det mot dig nu? Jag kommenterade redan dag 1 att den rollen lika gärna kan vara ond.
Igår skrev du så här, vilket jag tolkar som att jag antingen skulle ha en god specialroll eller vara ulv, idag la du även till att jag kunde ha försökt förvirra ulvarna. I går hade jag ingen möjlighet att reagera, men idag ville jag ta upp det.

Snurrfian har jag ju också reagerat på, på det sättet att jag dag 1 tänkte att hon har en specialroll. Det finns ju en god specialroll hon kan ha, men annars är det ulv hon är om hon har en sådan...
 
Artline ändrar röst till bollen__
Mest för jag tycker det är onödigt att lyncha mig och vill ha en chans att rädda mig. Rösten på Lena kan ha varit ett försök att få ut en farlig god (om Lena är god).
 
Igår skrev du så här, vilket jag tolkar som att jag antingen skulle ha en god specialroll eller vara ulv, idag la du även till att jag kunde ha försökt förvirra ulvarna. I går hade jag ingen möjlighet att reagera, men idag ville jag ta upp det.
Och även igår lämnade jag öppet för att du kunde vara bybo:
"Det finns ju en god specialroll hon kan ha, men annars är det ulv hon är om hon har en sådan..."

Tycker inte det är konstigt att du kommenterar det, men tycker det kändes som en överreaktion.
 
Eftersom jag nu är ombord så ska jag nog rösta innan jag förlorar kontakten med nätet. Jag har försökt läsa från och tillbaka och blir inte så mycket klokare. Sen jag reagerar mest på är @MinIan men samtidigt har @bollen__ som har också är lite skeptisk emot lagt en röst där vilket gör att jag blir fundersam.
Men jag hittar egentligen inget mer att gå på, jag skulle vilja se mer av Artline men kan inte vänta tills hon har tid att skriva vad hon tänker. Men det var helt väldigt enkel röst igår på Idahoe.

Snurrfian röstar på minian eftersom jag tror att hon är ulv som försöker lägga misstankar på andra genom att hitta på saker så som att jag och madalitso röstade på varandra när det i själva verket var så att madalitso röstade på minian.
Jag tror att Snurr är ond. Här behövde hon lägga en röst från mobilen och valde då någon som redan har fått en röst, förmodligen i förhoppningen att få ut en god. Samtidigt passar hon på att ta upp Arts röst på Ida, kanske för att försöka flytta perspektivet till Art istället?
Att sedan MinIan blev käk skulle ju då kunna vara en såndär "så gör inte ulvar" och på köpet få mig misstänkt sådär lagom lägligt..så
bollen__ röstar på snurrfian
 
Jag tror som ni andra att det är både Bollen_ och Artline som är ulvar, frågan är om det stämmer eller om det är något jag har missat, jag känner att jag har haft för dålig koll och läsa från mobilen som jag har gjort de två sista dygnen är verkligen helt värdelöst. Samtidigt så kan jag inte låta bli att undra över varför Idahoe la en röst på mig igår och visade sig var ulv, och Artline lägger en röst på mig när jag och fler tror att hon är ond. Frågan är om lyan har tror att @Niyama har rätt och att jag skulle vara ängel och bara ser möjligheten att få ut mig i en lynch?
:banghead: Nu ändrar artline från mig till Bollen och bollen till mig? :confused:
Det borde göra att bollen har tre, artline två så då kan jag väl jämna ut och Snurrfian röstar på Artline eftersom jag inte får lägga två röster och det lika gärna kan bli lottning mellan två ulvar. Jag tror att Artline lite tillbaka dragna sätt har med att göra att hon försöker hålla sig under radar.
 
Men vad svårt det blev nu! Ni har nog rätt.. Bollen och snurr är nog inte i lyan ihop för då borde Bollen rösta på mig. Är hon ond och det spelar ingen roll vem hon röstar på. Eller så är hon god för att hon inte röstade på mig.

Dock så är det ingen ide att byta nu :(
 
Dag 4
19.24 cirkus röstar på Artline
19.51 Artline röstar på Snurrfian
20.34 Madalitso röstar på bollen_
20.41 Niyama röstar på Artline
20.46 LenaH röstar på bollen
20.52 Artline ändrar röst till bollen
20.53 bollen röstar på Snurrfian
20.56 Snurrfian röstar på Artline
20.59 Bollen ändrar röst till Artline

Artline 4
Bollen 3
 
bollen__ ändrar röst till Artline
för att rädda mig själv, och hennes röst på idahoe kan vara ett försök till alibi.
 
Det stod bland rösterna... :p

Ingen tror att jag är ond :angel:

Jag blir skitnojig att du har lurat mig - men i så fall ska du ha en jävla massa cred, men du kommer för alltid hänvisas till de mest opålitliga typerna ;)

Samma sak med LenaH faktiskt - när blev hon god?

Min lya är så jävla proppfull och jag hoppas verkligen att de jag försökt lita på inte luras
 
Jag blir skitnojig att du har lurat mig - men i så fall ska du ha en jävla massa cred, men du kommer för alltid hänvisas till de mest opålitliga typerna ;)
Jag är nojig för att du i ett avgörande läge ska få för dig att jag är ond och spika igen för mig... det har ju hänt förr :p (om du nu är god alltså)
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 282
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 460
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 013
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 496
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp