Ulvlek - Rödluvan och vargarna

Nä, nu blir det till att rösta så jag har det gjort lite tidigare än igår. Just nu tycker jag att bollen_ är skummast. Frånsett vad hon skrev om LenaH inför dl2 har hon inte skrivit så mycket (tidsbrist, jag vet, me ulvar kan också ha det och utnyttja det för att flyga under radar) och inför dl2 var det mest runt LenaH och q det fanns teorier och misstankar, så att lägga en andra röst på LenaH kan ha varit ett försöka att få igång ett drev mot henne och på så sätt dra fokus från q. Om hon skulle visa sig vara ond är nog artline den jag misstänker som kollega, om hon inte är det så är det mer mot artline/Snurris jag hade velat rikta blickarna sen.

Madalitso röstar på bollen_
 
Jag vill inte rösta i sista minuten, så gör så här:
Niyama röstar på Artline
för att jag tror röstandet dag två var nåt försök till alibiröstande utan att behöva spika igen för Q.
 
Dag 4
19.24 cirkus röstar på Artline
19.51 Artline röstar på Snurrfian
20.34 Madalitso röstar på bollen_
20.41 Niyama röstar på Artline
 
Nja, nu får du nog läsa om och läsa rätt. Att jag citerade det du skrev var för att andra skulle se vad det var jag reagerat på. Jag vet att jag hittat att du haft en specialroll förr när du skrivit liknande. Men det du skriver nu får mig att fundera mer över dig, för det känns som en överreaktion likt Qs.

"Jag rotade fram det Snurris skrev som gjorde att jag tänkte att hon hade en specialroll. Det finns ju visserligen spelare som vill rädda sig till varje pris trots att de är bybor, men just Snurris har ju förr skrivit sånt där när hon haft en viktig roll. Sen kan det ju vara så att den viktiga rollen är ond, eller att hon bara var leksugen och inte ville åka direkt, eller att hon ville förvirra ulvarna (fast jag verkar vara den som blir mest förvirrad av det :meh:)."
Fast du har flera gånger under leken fört fram att jag skulle kunna ha haft en specialroll, jag har inte brytt mig om att reagera på det med tanke på att ulvarna hellre kan käka mig än den som har rollen men nu när du försöker vända det mot mig så blir jag fundersam. Ja jag var leksugen och första dagarna hade jag tid att hänga i leken, nu torsdag/fredag hade jag förvarnat om att jag skulle vara borta en hel del.
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 282
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 460
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 013
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 496
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp