Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä du har ju inte missat tidigare, men däremot tror jag du ska lägga en röst i efterhand.Neeej!! Somnade i soffan så fort barnet somnat. Åker jag ut nu när jag missade dl? :O
Oftast får man en chans till och lite skäll ifrån LL I reglerna står det att du ska skriva vem du tänkt rösta på. En efterröst som snurrfian gjorde igårNeeej!! Somnade i soffan så fort barnet somnat. Åker jag ut nu när jag missade dl? :O
*lättnad suck* då känner jag mig inte utanför ^^Tror LL somnat
Buke passade på att hänga sigTror LL somnat
Du åker inte ut, men behöver lägga en röst med motivering. Om du inte orkar läsa igenom får du lägga en snabbröst.Neeej!! Somnade i soffan så fort barnet somnat. Åker jag ut nu när jag missade dl? :O
Jag somnade och vaknade strax efter 20. Hjärnan blir helt seg*lättnad suck* då känner jag mig inte utanför ^^
Fortsätter ang. cirkus: är lite nojig över att hon inte blev käk, för nog såg det mer ut som att hon siat mig än som att BSF siat? Minns iofs inte när hon började hålla mig som god, och med Q i lyan så har antagligen alla varit potentiella siare.
Så - om, om, någon röstade för att lägga upp en god till lottning med en kollega som fått en röst så skulle det i så fall vara Snurrfian som var ulv. Och då per automatik antingen Niyama eller Q som var kollega med snurris.
I det läget hade ju Q kunnat spika igen för GA också, så det känns inte som att det behöver säga så mycket? Men ja, Snurr finns på mina misstankelista.Jag drar upp den här funderingen som bsf hade. Om hennes tanke stämmer så borde det kunna betyda att Snurrfian är ulv.