Ulvlek - Rödluvan och vargarna

Det uppstod en akut situation som jag inte kom ifrån förrens nu och som var lite skakande, så detta blir panik röst när jag inte hunnit läsa på några timmar, förlåt.

Madalitso röstar på artline för att det känns som hon är bland dom som skriver och teoriar minst, vilket kan vara en ulv som försöker gömma sig.

Förlåt för sämst motivering
 
Röstlista DL 3 kl 21.30

10.51 bollen__ röstar på MinIan
18.12 Snurrfian röstar på minian
18.51 Idahoe röstar på Snurrfian
19.22 cirkus röstar på Idahoe
20.58 LenaH röstar på Idahoe
21.19 Niyama röstar på Idahoe
21.27 Artline röstar på Idahoe
21.29 Madalitso röstar på Artline

MinIan 2
Snurrfian 1
Idahoe 4
Artline 1


Uppdatering på väg.
 
Får se vad LL säger. Men jag är fortfarande så trött så jag vet inte om jag orkar läsa igenom för att göra en seriöst röst. Får se
 
Tror LL somnat :angel:
Buke passade på att hänga sig :p

Uppdatering!

Vargarna sniffade i luften. Det var en massa lukter som dröjde sig kvar, men de flesta ledde bara till en stängd dörr. Ortsborna hade blivit mer försiktiga och var ute så lite som möjligt nu när vargarna på riktigt vågat sig in bland bebyggelsen. Besvikelsen var tung bland vargflocken, men plötsligt fångade en av dem upp en doft som inte ledde in bland husen, utan ut i skogen. Hungrigt jagade vargen efter och det dröjde inte länge innan han såg ett flickebarn. Hennes röda kappa fladdrade till i vinden och fick det att vattnas i vargens mun, men innan han hann sluka henne snurrade hon runt och grävde ner en yxa i nacken på honom.

Idahoe var ulv

NattDL imorgon 10.30. (Passar DagDL kl 21.00 för alla?)
 
Bra jobbat ni som röstade på henne :)

Imorgon funkar 21 bra, så hoppas jag att jag hunnit läsa och tänka lite mer lek, så jag kan ha lite mer motiverad röst imorgon än att bara ta den som jag tycker skrivit minst :banghead:
 
Minian röstar på snurrfian

Snabbröst då jag inte förstår hur man inte kan förstå mina förklaringar. Trots att jag sagt att hon röstade på M och håller med att M röstade på mig. Men så allmänt att om båda skulle vara ond så kanske den ena avskrivs från misstankar om man röstar på varandra (nä i know, de har inte röstat på varandra ordagrant som två hämndröster utan nu var det bara från ena sidan) men M har avskrivit lite från min misstankelista och misstankarna från snurris har förstärkts.

Nu vet ju jag utgången från senaste dl. Så svårt att inte använda den nu. Får manndet? :p
 
Alltså. orkar inte rätta mobilens stavningar... den beteer sig väldigt lustigt ikv. vill inte skriva där jag vill o hittar på egna ord trots ändringar. Tror den också är trött
 
Fortsätter ang. cirkus: är lite nojig över att hon inte blev käk, för nog såg det mer ut som att hon siat mig än som att BSF siat? Minns iofs inte när hon började hålla mig som god, och med Q i lyan så har antagligen alla varit potentiella siare.

Om lyan trodde att jag var siare så tror jag att dom också trodde att ängeln hade fattat.
 
Så - om, om, någon röstade för att lägga upp en god till lottning med en kollega som fått en röst så skulle det i så fall vara Snurrfian som var ulv. Och då per automatik antingen Niyama eller Q som var kollega med snurris.

Jag drar upp den här funderingen som bsf hade. Om hennes tanke stämmer så borde det kunna betyda att Snurrfian är ulv.
 
Jag drar upp den här funderingen som bsf hade. Om hennes tanke stämmer så borde det kunna betyda att Snurrfian är ulv.
I det läget hade ju Q kunnat spika igen för GA också, så det känns inte som att det behöver säga så mycket? Men ja, Snurr finns på mina misstankelista.
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 282
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 460
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 013
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 496
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp