Jag vill rösta på cirkus för att hon håller mig som god så
Jag önskar jag hade något att jaga dig för i denna lek så jag slipper dig på ryggen. Du kan rösta på mig, men jag ser hellre att vi får ut en ulv
För övrigt så tycker jag att det var väldigt konstigt hur Idahoe höll med Niyama om att LenaH röstat på två goda. Det borde bara Niyama och ulvarna känna till.
När det gäller LenaH och hennes ulvometer - så har jag också tänkt tanken att var fan är den? men jag fattar att den har svårare att vara i bruk när tiden för lekande är knapp. Hon avskriver Madalitso lite från lyan, varför gör du det @LenaH ? Jag har inga problem att ha henne i lyan (om det inte är så att jag missat något väsentligt)
Jag tycker också att MinIan är lite svårläst, men jag tror att det till stor del beror på ringrost och att hon inte känner oss som spelat mycket tillsammans på senare tid. Så inte högst på min lista idag. Jag tycker att bollen__ gjorde det enkelt för sig, men det behöver inte betyda att bollen__ är ulv för det.
cirkus röstar på Idahoe idag, då jag tycker att det är konstigt att hon känner till att LenaH har röstat på två goda