Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annars skriver hon ju en del om mig, men känns inte riktigt som hon vågar godförklara mig så tveksam till om hon siat mig? Hon kan ju ha siat hemlig också. Detta hon skriver om LenaH tycker jag låter lite som att hon kanske vet något om henne, eller så tror hon bara att LenaH är god. För en ond skulle ju inte bry sig om att den röstat fel liksom. Men om hon siat LenaH som god borde hon väl varit tydligare med det, särskilt med tanke på röstningen? Visst, kanske inte ville outa sig men att inte outa sig har ju nackdelen att ulvarna som vet vilka som är goda/onda har lättare att hitta siaren, medan ängeln har svårare.Tycker det är många som jag inte har koll på och egentligen ingen som är ett solklart val att rösta på ikväll.
LenaH skriver att hon lägger en röst för att inte missa DL och att hon kan tänka sig att ändra om hon hinner, jag tror henne och hoppas att hon hinner det.
Det började jag också fundera på, men tyckte inte riktigt att det stämde. Men jag höll det öppet att cirkus ändå kan vara siaren, nu när det visar sig att hon garanterat inte är det tror jag ännu mer på henne som ulv.
Tanken att hon siat mig slog mig faktiskt inte men jag reagerade på att hon var så förlåtande inför min röst på henne.Nu har jag också läst BSFs inlägg. Jag hade en tanke igår om att Q var siad, men med tanke på detta känns det inte som BSF siat henne:
Annars skriver hon ju en del om mig, men känns inte riktigt som hon vågar godförklara mig så tveksam till om hon siat mig? Hon kan ju ha siat hemlig också. Detta hon skriver om LenaH tycker jag låter lite som att hon kanske vet något om henne, eller så tror hon bara att LenaH är god. För en ond skulle ju inte bry sig om att den röstat fel liksom. Men om hon siat LenaH som god borde hon väl varit tydligare med det, särskilt med tanke på röstningen? Visst, kanske inte ville outa sig men att inte outa sig har ju nackdelen att ulvarna som vet vilka som är goda/onda har lättare att hitta siaren, medan ängeln har svårare.
Hm för att du är ond och vet att hon hade misstänkt dig i så fall? Borde inte du börja peka ut goda och onda snart, jag blir en aning nervös över att du inte gör det för tycker du gör det mest som god.Tanken att hon siat mig slog mig faktiskt inte men jag reagerade på att hon var så förlåtande inför min röst på henne.
samma tanke slog mig. Kan man rösta på Lena för att ulvometern verkar trasig? Betyder det att hon är ond eller i behov av reparation?Hm för att du är ond och vet att hon hade misstänkt dig i så fall? Borde inte du börja peka ut goda och onda snart, jag blir en aning nervös över att du inte gör det för tycker du gör det mest som god.
Dessutom har du röstat på två goda
Jag vill rösta på cirkus för att hon håller mig som god såsamma tanke slog mig. Kan man rösta på Lena för att ulvometern verkar trasig? Betyder det att hon är ond eller i behov av reparation?
Hm för att du är ond och vet att hon hade misstänkt dig i så fall? Borde inte du börja peka ut goda och onda snart, jag blir en aning nervös över att du inte gör det för tycker du gör det mest som god.
Dessutom har du röstat på två goda
Haha, jag har haft lite att göra! Onsdagar är ju svåra iom att jag hopptränar då och f ö har det varit lite lite aktivitet i leken för att hitta tecknen.samma tanke slog mig. Kan man rösta på Lena för att ulvometern verkar trasig? Betyder det att hon är ond eller i behov av reparation?
Förresten är ju detta lite konstigt: hur vet du att hon röstat på två goda?samma tanke slog mig. Kan man rösta på Lena för att ulvometern verkar trasig? Betyder det att hon är ond eller i behov av reparation?
Ja, det är väl du den enda som kan veta?Förresten är ju detta lite konstigt: hur vet du att hon röstat på två goda?
Ja, och ulvarna. Så varför tycker @Idahoe att din ulvometer är trasig kan man ju undra?Ja, det är väl du den enda som kan veta?
Jag vet inte det, jag vet att hon inte drivit på tvärsäkert mot folk som sedan visat sig vara onda, vilket hon brukar. Och hon röstade på bsf som visade sig vara siareFörresten är ju detta lite konstigt: hur vet du att hon röstat på två goda?
Oki, tycker ändå det ser lite märkligt ut faktiskt med tanke på vad jag skrev. Men driva tvärsäkert brukar hon ju som god göra mot goda också mellan varven, och sen ba oj hoppsan det var fel. Så det är mest det där att hon inte pekar ut folk som jag reagerar på.Jag vet inte det, jag vet att hon inte drivit på tvärsäkert mot folk som sedan visat sig vara onda, vilket hon brukar. Och hon röstade på bsf som visade sig vara siare
+ @IdahoeOki, tycker ändå det ser lite märkligt ut faktiskt med tanke på vad jag skrev. Men driva tvärsäkert brukar hon ju som god göra mot goda också mellan varven, och sen ba oj hoppsan det var fel. Så det är mest det där att hon inte pekar ut folk som jag reagerar på.
Tror jag skrev det också? Tänkte det i alla fall.+ @Idahoe
Nu har det där sagts i de senaste typ 5 lekarna och förklaringen är ff att jag helt enkelt inte kan lägga lika mycket tid som jag kunde förut.
Jag har alltid svårt att läsa @cirkus men spontant hittar jag inget direkt skumt hos henne.Tror jag skrev det också? Tänkte det i alla fall.
Vad tror du om cirkus?