Jag såg att du skrev detta om FiaM´s röst tidigare också under gårdagen men nu när jag läser igenom det igen vet jag inte riktigt vilken teori du menar? Alltså - om man hoppar in i leken och har brått så är ju en bop kanske troligare, men jag tänkte att när jag nu läser i lugn och ro kanske jag förstod vilken teori du tyckte att hon skulle röstat med..Lite stressigt här och jag vill inte gärna missa att rösta.
Igår så tyckte jag att det var lite udda med LenaH och Snurrfian och hur överens de var. Snurrfian var först med teorandet och LenaH fyllde på - jag vet att jag reagerade på hennes kommentar om hur lysande hemligs teori var. Om jag skulle sortera Snurrfian och LenaH så kändes LenaH ulvigare än Snurris - dels för att hon brukar vara huggigare dels för hur hon uttryckte sig om hemligs teori samtidigt så röstade hon inte på hemlig, varför inte om den nu hade kunnat vara lysande? Hon röstade på Niyama. Idag röstar LenaH på bsf som jag inte alls reagerat på, inte minst för att hon faktiskt har teoriat och det brukar peka åt att man inte är rädd för att blotta sig. Jag reagerade på FiaMs rös tpå Snurrfian och tyckte den var konstig just för att hon röstat med OT när det ändå gick att vaska fram en teori - jag tycker fortfarande att det var defensivt och även om hon förklarat sig så känns det ...defensivt.
Mäh - för att jag måste och inte hinner vänta. Den som samlat flest skum-poäng hittills
cirkus röstar på LenaH
Varför är det skumt att rösta på någon med en OT-teori när du menar att man kunnat ha en teori, en röst är en röst är en röst, i fallet med att bli lynchad eller ej spelar väl teorin mindre roll?