Ulvlek - Rödluvan och vargarna

DL 2
18:15 LenaH röstar på Blacksmithfarm
20:06 cirkus röstar på LenaH
20:35 Blacksmithfarm röstar på quarter4ever
20:41 Minlan röstar på cirkus
20:47 bollen__ röstar på LenaH
20:51 Madalitso röstar på quarter4ever
20:52 Idahoe röstar på Artline
20:54 Niyama röstar på quarter4ever
20:57 quarter4ever röstar på LenaH
20:59 Artline röstar på Idahoe

Blacksmithfarm I
LenaH III
quarter4ever III
cirkus I
Artline I

Idahoe I


(la till arts röst)
 
Snart DL och jag hinner inte läsa igenom leken ordentligt.

Artline röstar på Idahoe.
Jag tycker att rösten på mig känns enkel samtidigt som jag förstår henne. Kanske en ulv som inte vill ta ställning? Jag vet att jag inte heller gjort det men hon har haft lite mer tid än mig :p och jag måste rösta nu annars blir Sasse arg.
 
Snurrfian hakar som vissa andra på min röst på hemlig trots att jag i samma inlägg skrev om att hemlig kanske inte skulle hinna. Men som sagt var det tidigt i leken och bättre än en OT röst enl mig. Var ju ett försök till ”vettig ” teori ;)
Röstar på madalisto. Som enl mig känns ulvig. Är det för att skydda varandra för om det senare visar sig att någon av dem är ond så kanske den andra går fri?
Kan vara att bara jag inte fattar för jag är trött, men hur tänkte du att jag och Snurrfian skyddade varandra igår? :confused:
 
Niyama röstar på Q
för att det känns som hon överreagerade på Madalitsos kommentar, känns som att det kanske är för att Q faktiskt är ond? Och sen fortsatt lite "huggig" mot Mada i kommentaren om att Mada skulle komma in idag igen.

LenaH är jag osäker på för att hon inte börjat sitt utpekande, men det kan ju lika gärna bero på tidsbrist?
Cirkus pga hon höll mig som lite godare, jättemärkligt om C är god själv?

Ja, det var de jag valde mellan.
jag brukar kunna fråga så både som ond och som god i ärlighetens namn men mest för att jag var så misstänksam mot madalitso som jag ville se hur hon svarade på frågor
 
Snart DL och jag hinner inte läsa igenom leken ordentligt.

Artline röstar på Idahoe.
Jag tycker att rösten på mig känns enkel samtidigt som jag förstår henne. Kanske en ulv som inte vill ta ställning? Jag vet att jag inte heller gjort det men hon har haft lite mer tid än mig :p och jag måste rösta nu annars blir Sasse arg.
Tja, jag misstänkte dem båda i någon grad men inte tillräckligt för att vilja lägga tredje röst på nån av dom.

För övrigt borde ju våra röster inte godkännas, man fick ju inte rösta på sig själv! :laugh::heart
 
Jag fick ont om tid. Huruvida Artline brukar smyga eller inte vet jag inte, men det är en möjlighet.
Jag blir däremot lite nojig och undrar om jag missat nåt nu när rösterna på q ramlar in. Har hon gjort nåt så misstänkt som jag inte sett?
Jag är nog lika aktiv/oaktiv oavsett roll i början av leken. Jag får alltid höra att jag är osynlig i början :p Dock så brukar jag vara lite mer synlig än vad jag varit hittills i leken.
 
Hm, undrar om det stod mellan två ulvar eller en ulv och en god då. Blir mer skeptisk till cirkus nu pga hennes röst på LenaH. Dock får jag för mig att LenaH reagerat på Q, men kanske var det så att hon inte ville rösta där? Måste läsa igenom sen!
 
Förlåt förlåt förlåt jag glömde helt bort leken :cry: det var kaos här hemma, hunden hade varit dålig i magen så jag har skurat och kört tvättmaskinen för glatta livet, hunnit laga mat åt familjen som kom hem sent från träning.
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 282
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 460
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 013
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 496
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp