hade tänkt gå igenom alla., men inser att jag inte hinner det innan DL så postar det jag hunnit skriva hittills så jag hinner delta i leken också
Madalitso fick min röst igår då jag reagerade på en kommentar från henne om att jag var skum som vanligt trots att jag bara hittat leken. Hon förklarade sedan att det mest var en skämtsam kommentar pga hennes systers vana att aldrig lita på mig. Jag uppfattade inte det innan jag röstade , men kan hänga med på att det kan ha varit menat så, hursom haver det var iaf henne jag reagerade mest på igår med den korta tid jag hade för leken då. Hon röstade igår på MInlan för att hon röstat på hemlig
MinIan återvändare som inte känner till hur deltagarna brukar uttrycka sig och därför inte heller kan veta om att några alltid brukar kunna bli misstänkta pga det . har inte skrivit mer än ett litet försvar för sin röst på hemlig igår tidigt i morse, innan nattDL varit. Jag behöver se mer av Minlan för att kunna få någon känsla av åt vilket håll jag kan sortera henne åt
LenaH känns ganska laid back, och lägger en lite konstigt motiverad röst på BSF. Om det är för att hon är ond och tar en enkel röst , eller om hon är god med dåligt med tid och inte hittade något bättre är ju svårt att veta dock.
cirkus kändes lite på hugget igår, hon röstade på och idag så ser jag att hon röstar på LenaH för att hon röstade på BSF idag - som cirkus själv inte reagerat på . Jag tror i vart fall inte att cirkus och LenaH sitter i nån lya ihop- känns inte som något troligt -även om man aldrig ska säga aldrig . En kan vara ond och den andra god , eller så är båda goda?
Niyama deltar i leken och kommer med input här och där -
Lika svårt som alltid att kunna utläsa åt vilket håll hon står pga det hon spelar ju så oavsett vilken sida hon är på