Madalitso reagerar på min röst Ang hemlig som nu visade sig vara bybo. Hänvisar till som många andra att det är säkerhetstöst och som jag skrev så borde ni lika gärna förstå att jag inte visste om det iom att jag både tog upp varför hon blev misstänkt iom snabb röst tidigt i leken samt att det kunde vara en säkerhetsröst. Känns som ett lätt väl själv att lägga en röst på mig.
Niyama ändrar sin röst till GA som visade sig vara bybo, upplever som väldigt aktiv i leken (bra med aktivitet) men är det mest för att spela lite oskyldig för att inte väcka misstankar?
Jag tycker det är lite riskabelt att ”peka ut” någon med specialroll, har man stark misstanke ska man väl försöka skydda dem med att vara tyst? Men iof så borde onda ta det med varandra bakom kulisserna ist. Svårt att bestämma mig för om du lutar mer åt det goda eller onda.
Artline känns som god. Har inte skrivit så mycket mer än att A inte hakade upp sig på min geniala röst som tyvärr visade sig fel. *visslar
Cirkus reagerar på min röst, lägger röst på Fia för att F skriver lite misstänksamt, kan ju vara helt rätt känsla men också en väg att gå som ulv för att inte dra åt sig för många misstankar. Lägger nu röst på Lena och nämner nått om misstänkt samarbete men jag tror inte de onda skulle göra så i leken.
Känns som cirkus vill dra misstankarna från sig helt enkelt.
Snurrfian hakar som vissa andra på min röst på hemlig trots att jag i samma inlägg skrev om att hemlig kanske inte skulle hinna. Men som sagt var det tidigt i leken och bättre än en OT röst enl mig. Var ju ett försök till ”vettig ” teori
Röstar på madalisto. Som enl mig känns ulvig. Är det för att skydda varandra för om det senare visar sig att någon av dem är ond så kanske den andra går fri?
Blacksmithfarm känns god. Skrev så mycket i ett inlägg så jag orkade knappt läsa. Var nog en taktik för att lura mig XD
Idahoe inte skrivit direkt som jag reagerar på. Men just nu känner jag mig lagom stressad för att hinna innan dl.
LenaH inte så mycket där. Finns andra jag misstänker mer. Men det är ju fortfarande tidigt i leken så vi får väl se
Tiden börjar rinna ut och jag blir vara mer osäker hur jag ska rösta. Märks att det var länge sedan man var med. Men jag röstar såhär:
MinIan röstar på cirkus.
Känns mest ulvig. Hoppas jag inte har missat nått nu med mina trötta ögon ^^