Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men, med det sagt så tycker jag nog ändå (som flera redan noterat) att @qitis är rätt bra på att lägga ut beten för andra att nappa på.Misstänker och misstänker - jag tycker nog bara att det är en rätt enkel väg att gå och jag ser nog det ”hugget” på en upplevd godförklaring som ett enkelt sätt att få med sig folk. Det behöver ju inte vara konstigt eftersom det är i början av leken osv men ja, för mig känns det iaf märkligare än en ”godförklaring” från en väldigt rutinerad spelare.
Noterar att @Lenis är snabb på att bli förnärmad över att inte bli vald till vare sig lya eller ont får- äkta eller inte- så noterar jag det så länge
Är du FBK?
FBK utslagna
FBK?
FBK utslagna
Alltså jag tycker det här känns rätt märkligt - visst, det är tråkigt att åka ut men det är väl aldrig någon som förtjänar det så att säga.Jag vet jag bara loar länge i förra leken, men tycker inte jag förtjänar att lynchad nu....
hemlig ändrar röst till qitis - för att rädda mig själv.
Hemligs röst på Killa tycker jag är urskum av samma anledning som redan nämnts, men jag tycker hemlig ofta röstar skumt så var inte beredd att rösta där för det.Jag reagerar på hemlig, Q och Lenis men det är ju de jag också brukar reagera på och de har redan fått röster (förklarar mer varför senare).
Varför då? Det är väl en fullt rimlig motivering? Eller är det ordvalet "förtjänar" du hakar upp dig på?Alltså jag tycker det här känns rätt märkligt - visst, det är tråkigt att åka ut men det är väl aldrig någon som förtjänar det så att säga.
Jag förstår absolut att du vill rädda dig själv, men motiveringen tycker jag känns sådär alltså.
Det räckte ju med sån motivering och i det läget, när jag skrev inlägget, var det jag och q som hade två röster var.Alltså jag tycker det här känns rätt märkligt - visst, det är tråkigt att åka ut men det är väl aldrig någon som förtjänar det så att säga.
Jag förstår absolut att du vill rädda dig själv, men motiveringen tycker jag känns sådär alltså.
Färjestad Bollklubb, faktiskt. Alla vet väl att man spelar hockey med boll?Färjestads BockyKlubb?
heja godaUppdatering!
Qitis var bybo
Nästa DL: 10:00
Har inte ens läst att det var hockeyFärjestad Bollklubb, faktiskt. Alla vet väl att man spelar hockey med boll?
Har inte ens läst att det var hockey