Tror jag håller dig åt det goda hållet för den kommentaren.Gör också en sidnot om att både Q och Hedinn verkar roade av världens tråkigaste sport.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror jag håller dig åt det goda hållet för den kommentaren.Gör också en sidnot om att både Q och Hedinn verkar roade av världens tråkigaste sport.
Varför är det långsökt? Jag har varit med i lekar där qitis planerat upp flera steg, röstningar, taktik, ja allt möjligt, när hon varit i lyan. Så därför har jag också väldigt svårt att se henne slumpvis välja ut en lya om hon fått göra det.Tycker Hedinn verkar vara aktiv och på hugget denna lek. Tror det faktum att ledarvargen fått välja onda är ett falskt hjälpmedel. Skriver ett längre inlägg om det, skriver sen i samma inlägg
lite långsökt, men upplägget på inlägget för mig att fundera på om Hedinn är får och fiskar efter om Q kan vara ledarvarg("som den enda som inte skulle välja slumpvis, var det du som valde mig")? Fast tror iofs inte Hedinn skulle fiska på det sättet som ett får lyan känner till heller...
Tror det kan vara lättare att klura ut vem fåret är grundat på att någon valt än lyan.
Tycker inte det är skumt att godförklara sig själv. Tycker Q brukar reagera på sådana saker. Tycker inte Idas röst säger något. Menar att hemlig också i princip bara hade en sak att reagera på.
Gör också en sidnot om att både Q och Hedinn verkar roade av världens tråkigaste sport.
Varför är det långsökt? Jag har varit med i lekar där qitis planerat upp flera steg, röstningar, taktik, ja allt möjligt, när hon varit i lyan. Så därför har jag också väldigt svårt att se henne slumpvis välja ut en lya om hon fått göra det.
I övrigt är det tur att du inte är värmlänning. Hellre ointresserad än felintresserad.
Idahoe röstar på lenisFinns det någon röstlista?
Haha jaha. Då är jag beredd att hålla med.Det var min idé om dig jag tyckte var lite långsökt, det som kom efter:
"lite långsökt, men upplägget på inlägget för mig att fundera på om Hedinn är får och fiskar efter om Q kan vara ledarvarg("som den enda som inte skulle välja slumpvis, var det du som valde mig")? Fast tror iofs inte Hedinn skulle fiska på det sättet som ett får lyan känner till heller..."
Det jag kände var lite långsökt var alltså tanken på att du som får skulle fiska efter om det var Q som var ledarvarg. Jag inbillar mig att du skulle sitta lugnare i båten. Kanske.
Inser att det var otydligt, sorry.
jag menar att lyan vet ju vem som är fåret- ok?Jag kopplar inte, varför jämför du fåret som upptäckbar på med att ängel/siare är upptäckbara för spionen? Lyan kände väl till fåret?
Inte jag heller tydligen
Jag tänkte tanken faktiskt (nej, ingen falsk blygsamhet här inte! ) men jag är ju sjukt dålig som ulv och @Niyama brukar alltid hitta mig när jag är ond så då är jag ändå rätt värdelös i lyan.Allmän reflektion: Jag hade valt in LenaH i lyan om jag var ledarvarg - inte för att hon nödvändigtvis är världsbäst på att spela ulv, men hon är sjukt bra på att pricka lyan. (sorry men jag var bara tvungen att få ner det nångång fast just nu finns ingen annan misstanke än denna presumtion så nu väntar jag på att hon ska börja naila lyan annars kommer jag tro att hon är en ulv )
Nä, cirkus röstade ju på q, Misti har väl inte röstat?Idahoe röstar på lenis
Hemlig på killa
Misti på Q
Magnum på Q.
Tror jag. Önskar också röstlista.
tog någon minut att fundera på vad fbk stod för har blivit dummare sedan jag skadade mig
du skall heja på FBK!!
Alla ska göra det- basta!!
Skrev tror stämmerNä, cirkus röstade ju på q, Misti har väl inte röstat?
tog någon minut att fundera på vad fbk stod för har blivit dummare sedan jag skadade mig
Tänker att en van spelare vet lite hur de andra spelar och därav kan välja lyakompisar, medan en nyare spelare inte har samma kontroll på vem som spelar hur.hemlig är inte säker på om man kan läsa ut något av valen från ledarulven, men att det beror på om det är en van eller ny spelare ( @hemlig , hur tänkte du att det spelar roll?). Noterar sen via Qs inlägg att Lenis godförklarat sig själv. Men vill inte rösta där för att första rösten hamnade där. Jag är alltid för att rösta på den man tycker är skummast, att någon annan röstat där är en konstig anledning att själv låta bli (men jag veeeeet det är vanskligt att lägga en andraröst DL1, så det säger väl kanske inte så mycket ändå...).
Skriver sen ett teoriinlägg där hon nämner (tror jag) alla utom... mig? Men ok, jag har inte bidragit så mycket än så det är väl lätt att glömma bort. Men jag noterar att hon inte verkar tycka jag var värd att nämna, vet hon redan vilka som spelar för vilken sida? Åh andra sidan skriver hon direkt ett inlägg om att om hon missat någon så var det omedvetet, att hon bara krivit det hon reagerat på. Men noterar det ändå så länge.
Röstar på Killaloe för att hon tror hon kan vara får som säger till lyan att hon inte vill bli utröstad ännu. Ser det som rätt osannolikt att ett får (oavsett vem det är) skulle tro att lyan skulle försöka lyncha henne, konstigt resonemang. När hon ifrågasätts menar hon att fåret kanske blivit nervöst och att det var det bästa hon kunde komma på.
men om Niyama OCH du är i lyan - one way or the other?Jag tänkte tanken faktiskt (nej, ingen falsk blygsamhet här inte! ) men jag är ju sjukt dålig som ulv och @Niyama brukar alltid hitta mig när jag är ond så då är jag ändå rätt värdelös i lyan.
Hur hamnade jag i den diskussionen?
men om Niyama OCH du är i lyan - one way or the other?
tänker jag då....