Varför?Jag tycker inte du är så skum pga det, jag blev mer fundersam på q
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför?Jag tycker inte du är så skum pga det, jag blev mer fundersam på q
Men i detta fallet vet ju lyan vem som är får? och att det är fåret som kan få sia och /eller få spionrad beroende på hur länge den lever? så de kan läsa vad den skriver? iom att de har vetskap om fåret?
Jag tycker att det vore konstigt om lyan ser till att lyncha fåret idag - men iofs så kan de väl göra det bara för att.. sas...
Jag funderar över om du försöker sprida misstankar på någon som är ack så bra på att vara ond- men också så bra på att vara god att onda försöker få ur den direkt? För jag greppar vem du far efter med "klockren" i din kommentar ovan .....
obs - nej - pratar INTE om mig själv
Jag noterar dessutom att inte mindre än 2(!) fångade upp det enda jag noterade idag (om @Lenis) @Idahoe som också röstade där samt @hemlig som fångade upp min kommentar om Lenis i mitt ...."långa" inlägg förut idag... får mig att grubbla över varför?? För att jag ska ses som den som kom med det "först"? kanske känns hemlig lite mer skum (för mig) i det hela?
Noterar....
För att få alibi, gissar jag.Det fetade i citatet, varför skulle lyan vilja lyncha fåret alls?
Eller missuppfattade jag detta?
Det fetade i citatet, varför skulle lyan vilja lyncha fåret alls?
För att få alibi, gissar jag.
Varför?
Du tror att det är troligt att fåret riskerar att visa sig, när lyan känner till det?Med tanke på att jag måste lägga min röst nu, för säkerhets skull, så blir det såhär:
hemlig röstar på killaloe då jag nu fått för mig hon är fåret som säger till lyan att hon inte vill bli utröstad redan.
Alltså - ditt resonemang hade varit vettigt om inte lyan känt till fåret men varför varför varför skulle lyan få för sig att lyncha fåret?!?Med tanke på att jag måste lägga min röst nu, för säkerhets skull, så blir det såhär:
hemlig röstar på killaloe då jag nu fått för mig hon är fåret som säger till lyan att hon inte vill bli utröstad redan.
@qitis tror aldrig du svarade på min fråga angående detta, jag undrar fortfarande samma sak som Magnum?Det fetade i citatet, varför skulle lyan vilja lyncha fåret alls?
Eeh var?För alibi, skrev hon väl? Antar att hon tänker att de som röstar ut fåret kan bli mindre misstänkta för att vara ulvar.
Det var visst hemlig som skrev det, sorry.Eeh var?
För att få alibi, gissar jag.
ähum jag skev det också mycket tidigare - fast lite luddigare se det fetadeDet var visst hemlig som skrev det, sorry.
Men i detta fallet vet ju lyan vem som är får? och att det är fåret som kan få sia och /eller få spionrad beroende på hur länge den lever? så de kan läsa vad den skriver? iom att de har vetskap om fåret?
Jag tycker att det vore konstigt om lyan ser till att lyncha fåret idag - men iofs så kan de väl göra det bara för att.. sas...
Ja men det var ju detta:ähum jag skev det också mycket tidigare - fast lite luddigare se det fetade