Färjestad ÄR ju hockey.- för bövelen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Färjestad ÄR ju hockey.- för bövelen
Ja, mest ordet förtjänar tror jag. Men även tankesättet kring att åka ut i första DLVarför då? Det är väl en fullt rimlig motivering? Eller är det ordvalet "förtjänar" du hakar upp dig på?
Ja klart det räcker med en sådan motivering, det var inte det jag reagerade på utan tankesättet att en förtjänar att bli utröstadDet räckte ju med sån motivering och i det läget, när jag skrev inlägget, var det jag och q som hade två röster var.
Räknar med att om q är god kommer hon få medverka i kulisserna ändå, med sina tankar.
Vilket tankesätt?Ja, mest ordet förtjänar tror jag. Men även tankesättet kring att åka ut i första DL
Ja klart det räcker med en sådan motivering, det var inte det jag reagerade på utan tankesättet att en förtjänar att bli utröstad
Du menar "Räknar med att om q är god kommer hon få medverka i kulisserna ändå, med sina tankar." ?Ja, mest ordet förtjänar tror jag. Men även tankesättet kring att åka ut i första DL
Ja klart det räcker med en sådan motivering, det var inte det jag reagerade på utan tankesättet att en förtjänar att bli utröstad
Jag tycker onda kan ha en tendens att se misstankar mot sig som allvarligare än de faktiskt är. Dock vet jag att det också är vissa spelare som reagerar mer, och att en del reagerar så när de har viktiga goda specialroller. Men jag reagerade på det.Så jag ser inte relevansen för leken, du får gärna utveckla @Niyama
Det här. Alltså ja det är tråkigt att bli lynchad men det ingår ju lite i spelets ide att någon blir det. Så jag har liksom svårt att se att det är en större grej och att en måste blanda in hur länge en är med i gamla lekarVilket tankesätt?
Jo, absolut. Vet dock att jag var med till slutet i förra leken och vill verkligen inte få nån lynchmobb på mig redan i dl1 nu.
Jag svarar imorgon (Ja, jag räknar stenhårt med att vara vid liv vid 6.00 ) för nu måste jag tryna.jaha nu kan jag andas och utveckla lite, sjuk tidsbrist när knodd vaknat o man jobbat helnatt!
Lenas röst på mig kändes väldigt, nja. Vi har spelat ihop förr och det är inte första gången jag anmärker på att man får röster så fort man skriver mer än tre ord dag ett, det känns snarare som standard för mig utom de ggr när jag verkligen tänker att jag ska spela tråkigt och hänga mig kvar. Det var inget specifikt mot Ida utan bara en reflektion. Håller du inte med i sak, att de som skriver mkt löper större risk att åka dag ett? (Det är skillnad senare.. ofta.. men inte alls alltid.)
hemlig röständrar från killa. Ingen stark teori från början iom tidigt i leken, så det jag noterar här är att hon gärna vill fortsätta vara med och leka. Sedan vad det beror på kan man ju fundera över.
Niyama reagerar på mig och då är ju allt i sin ordning det har ju liksom hänt förr! Röstar med en förklädd bop men eftersom även jag hör till dem som inte fattar vilken sport vi ens pratar om här så är jag med på det tåget.. Jag tycker inte att N stuckit ut för mig alls än. Får se vad som händer. Ser nu att hon tycker att jag överreagerar, well.. jag får reagera hur mycket eller hur lite jag vill. Och hur jag reagerar i leken beror inte på roll, och det tror jag faktiskt gäller många av oss. Ruttnar man på något har det snarare med dagsformen att göra (och min stubin är mycket, mycket kort dan efter att ha jobbat dygn..). Visst nån enstaka lek har jag tyckt det varit roligt att gå in i en roll och vara lite dramaqueen men oftast är jag mig själv o reagerar som mig själv liksom. Så jag ser inte relevansen för leken, du får gärna utveckla @Niyama
Gabbe fick en hastig tidsbristmässig röst av mig, och den är erkänt svag, men jag la den där för att hon kändes så smidig och tja.. så försöker jag spela som ond rätt ofta (min mest framgångsrika metod genom åren, haha). Kan ju var bara att hon är trevlig. Sånt kan straffa sig i ulvlekar
ser att qitis var bybo, tyckte hon spelade lite svårläst som vanligt så jag hade ingen tydlig riktning där, men ärligt hade jag nog haft henne som en av de misstänkta tills vidare då jag tyckte att hon var lite försiktig o lurig mot hur jag minns, så jag hade oroat mig för lydmedlem isf. Det var ju uppenbarligen inte rätt linje.
Jag tycker onda kan ha en tendens att se misstankar mot sig som allvarligare än de faktiskt är. Dock vet jag att det också är vissa spelare som reagerar mer, och att en del reagerar så när de har viktiga goda specialroller. Men jag reagerade på det.
Hahaha ja med tanke på DL-tiderna får vi verkligen hoppas på att du är vid liv då! Annars har det hänt något väldigt märkligtJag svarar imorgon (Ja, jag räknar stenhårt med att vara vid liv vid 6.00 ) för nu måste jag tryna.
Förvirrad LL kanske råkar avslöja hennes roll i tråden så hon kickas Ingen är säker!Hahaha ja med tanke på DL-tiderna får vi verkligen hoppas på att du är vid liv då! Annars har det hänt något väldigt märkligt
(Själv är jag mer död än levande vid den tiden - helt orimlig tid att vara vaken på alltså )
host host spökhostFörvirrad LL kanske råkar avslöja hennes roll i tråden så hon kickas Ingen är säker!
jaha nu kan jag andas och utveckla lite, sjuk tidsbrist när knodd vaknat o man jobbat helnatt!
Lenas röst på mig kändes väldigt, nja. Vi har spelat ihop förr och det är inte första gången jag anmärker på att man får röster så fort man skriver mer än tre ord dag ett, det känns snarare som standard för mig utom de ggr när jag verkligen tänker att jag ska spela tråkigt och hänga mig kvar. Det var inget specifikt mot Ida utan bara en reflektion. Håller du inte med i sak, att de som skriver mkt löper större risk att åka dag ett? (Det är skillnad senare.. ofta.. men inte alls alltid.)
Nä jag tycker faktiskt inte att det behöver vara så men visst - man är ett lätt byte om någon behöver lägga en tidig förstaröst men åas brukar inte sådana få några efterföljande röster så det kvittar ju.
Nu tyckte jag du överreagerade på en röst som i princip alla hade avfärdat.
Någon måste ju få den första rösten?
10Kom hem alldeles för sent igår, men nu ska jag trycka i mig kaffe och läsa ikapp.
Nån som är vaken och kan berätta när DL är så jag vet hur bråttom jag har?
Gott om tid