Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
Vad tror ni om användningen av eliminering och extraröster, lynchen var ganska avgörande så det känns inte otroligt att alla resurser använts (men inte säkert givetvis).

Jag är ganska övertygad om att goda lyan hellre såg LenaH röstas ut än mig baserat på vad som skrivits i leken.

Fast om planen var att rädda kvar Lobelia borde ju Lobelia själv röstat på LenaH och inte Killa först?

Men hur tänker du nu? Planen för lyan måste ju först och främst varit att få ut en god? Eller tror du dom hade satsat på att få ut LenaH? Jag minns inte riktigt hela förfarandet men var det inte typ 3 lika för alla när Lobelia bytte till LenaH och Lena gjorde nått tafsigt försök att rädda sig själv?

Vad tror ni om användningen av eliminering och extraröster, lynchen var ganska avgörande så det känns inte otroligt att alla resurser använts (men inte säkert givetvis).

Jag är ganska övertygad om att goda lyan hellre såg LenaH röstas ut än mig baserat på vad som skrivits i leken.
jag har också iofs haft den tanken efter det visade sig att LenaH var ulv och Christina att goda lyan kan ha lagt rösten på henne. Och det var ju faktiskt du som påpekade att goda lyan kan ha fällt avgörandet efter min sammanställning varför LenaH åkte
:)

Ja det har du en poäng i faktiskt!
Hade för mig att de hade två "förhäxningar" men det var visst bara en, och den fick inte användas i avgörande lynch. Så de kanske använde den igår och då spelade det ju ändå ingen roll om Paulo åkte? Eller så ville de spara på den, men eftersom den inte får användas i avgörande lynch och Paulo riskerar att dö förr eller senare så kanske de tyckte det var lika bra att använda den. I alla fall tänkte jag om lite nu, jag tror inte lyan gjorde några större ansträngningar för att rädda just Paulo.

Men hur tänker du nu? Planen för lyan måste ju först och främst varit att få ut en god? Eller tror du dom hade satsat på att få ut LenaH? Jag minns inte riktigt hela förfarandet men var det inte typ 3 lika för alla när Lobelia bytte till LenaH och Lena gjorde nått tafsigt försök att rädda sig själv?
Nej jag hade flest röster, fick upp det till lika med Lenah

Men jag tror inte att en god Paddington skulle välja Killaloe före Lobelia att rösta på idag om jag ska vara ärlig
För inte kan väl Paddis vara så slug att hon riktar strålkastarna mot Lobelia medvetet på detta sättet? :cautious:O_o
eller?

Det fetade håller jag definitivt med om och det andra fattar jag inte riktigt hur du menar?

Det fetade håller jag definitivt med om och det andra fattar jag inte riktigt hur du menar?
att om Paddis är ond att hon försöker få det att se ut som Lobelia är den hon försöker skydda för att vi ska rösta på Lobelia istället? Om Lobelia är god alltså?

Ja, antagligen var planen det. Eller så är de onda allihopa och njuter av att se vår ångest.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 479
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 203
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 804
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 345
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka