Litet slarvfel. Det borde stått att det vore lätt för dig att rädda LenaH inte dig sjävhur menar du med detta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Litet slarvfel. Det borde stått att det vore lätt för dig att rädda LenaH inte dig sjävhur menar du med detta?
ok då är jag medLitet slarvfel. Det borde stått att det vore lätt för dig att rädda LenaH inte dig sjäv![]()
Äh dig har jag tjafsat med också så jag har god koll på dig. Antingen är du bra på att luras eller helgodMina är inte så långa i alla fall![]()
![]()
Fast om planen var att rädda kvar Lobelia borde ju Lobelia själv röstat på LenaH och inte Killa först?Jag är inne på att Paddis la sin röst på killaloe för att bli mer misstänkt än Lobelia som jag därmed tror att hon faktiskt kan sitta på elimineringen
Ja jo alla försöker väl agera som en god oavsett roll, men röstinlägget idag kändes ju ganska uppgivet?Den enda anledningen jag kan se till det är att hon försöker agera som en god Paddington eller att hon är god.
Jo det kan jag hålla med om. Jag tror inte @Paddington riktigt hunnit med leken utan bara gjort det mest nödvändiga. Det kan handla om tidsbrist.Ja jo alla försöker väl agera som en god oavsett roll, men röstinlägget idag kändes ju ganska uppgivet?
Q är en mardröm![]()
Ja det har du en poäng i faktiskt!Fast om planen var att rädda kvar Lobelia borde ju Lobelia själv röstat på LenaH och inte Killa först?
Fast om planen var att rädda kvar Lobelia borde ju Lobelia själv röstat på LenaH och inte Killa först?
jag har också iofs haft den tanken efter det visade sig att LenaH var ulv och Christina att goda lyan kan ha lagt rösten på henne. Och det var ju faktiskt du som påpekade att goda lyan kan ha fällt avgörandet efter min sammanställning varför LenaH åkteVad tror ni om användningen av eliminering och extraröster, lynchen var ganska avgörande så det känns inte otroligt att alla resurser använts (men inte säkert givetvis).
Jag är ganska övertygad om att goda lyan hellre såg LenaH röstas ut än mig baserat på vad som skrivits i leken.
Hade för mig att de hade två "förhäxningar" men det var visst bara en, och den fick inte användas i avgörande lynch. Så de kanske använde den igår och då spelade det ju ändå ingen roll om Paulo åkte? Eller så ville de spara på den, men eftersom den inte får användas i avgörande lynch och Paulo riskerar att dö förr eller senare så kanske de tyckte det var lika bra att använda den. I alla fall tänkte jag om lite nu, jag tror inte lyan gjorde några större ansträngningar för att rädda just Paulo.Ja det har du en poäng i faktiskt!
Nej jag hade flest röster, fick upp det till lika med LenahMen hur tänker du nu? Planen för lyan måste ju först och främst varit att få ut en god? Eller tror du dom hade satsat på att få ut LenaH? Jag minns inte riktigt hela förfarandet men var det inte typ 3 lika för alla när Lobelia bytte till LenaH och Lena gjorde nått tafsigt försök att rädda sig själv?
Eller röstfifflaren.jag har också iofs haft den tanken efter det visade sig att LenaH var ulv och Christina att goda lyan kan ha lagt rösten på henne. Och det var ju faktiskt du som påpekade att goda lyan kan ha fällt avgörandet efter min sammanställning varför LenaH åkte
![]()
Men jag tror inte att en god Paddington skulle välja Killaloe före Lobelia att rösta på idag om jag ska vara ärlig
För inte kan väl Paddis vara så slug att hon riktar strålkastarna mot Lobelia medvetet på detta sättet?
eller?
Ja men den hade jag tagit med i min fundering Jag hade glömt goda lyans extraröst dock- vilket Lobelia påpekade för migEller röstfifflaren.
Nej jag hade flest röster, fick upp det till lika med Lenah
att om Paddis är ond att hon försöker få det att se ut som Lobelia är den hon försöker skydda för att vi ska rösta på Lobelia istället? Om Lobelia är god alltså?Det fetade håller jag definitivt med om och det andra fattar jag inte riktigt hur du menar?
Ja, antagligen var planen det. Eller så är de onda allihopa och njuter av att se vår ångest.Men hur tänker du nu? Planen för lyan måste ju först och främst varit att få ut en god? Eller tror du dom hade satsat på att få ut LenaH? Jag minns inte riktigt hela förfarandet men var det inte typ 3 lika för alla när Lobelia bytte till LenaH och Lena gjorde nått tafsigt försök att rädda sig själv?