Och så lite resonemang då
som jag redan igår reagerade över så var det intressant att efter jag la en andra röst på Paddis så kom det två andra upp med två röster också-
Ferrari och Snurrfian.
Hedinn la första rösten på Ferrari och bollen___ den andra (noterar också att bollen har L i namnet)
Snurrfian la sedan en tredje röst på ferrari
Ferrari lynchades , antingen via lottning, eliminering av röst från onda sidan eller via röstfifflarens extra röst
Snurrfian fick en första röst på sig från mirtai och en andra från LenaH ( också L i namnet)
Paddington fick en första röst av cirkus och en andra av mig , sedan ändrar Niyama till henne i sista minten vilket gör att det utåt ser ut som att det står mellan Ferrari och Paddington
Det kan ha varit annorlunda . beroende på hur det såg ut med det som sker i bakgrunden
Undrar om lyan tyckte det var bra att käka snurris av flera anledningar? För onda torde det ju varit rätt uppenbart att snurrfian kunde ha en god specialroll mtp att hon ville rädda sig själv så?
Hon hade inte heller något L i namnet .- för de ville nog gärna ha alla med L kvar i leken , ffa om det är så att alla som har L faktiskt är i lyan

, men också om det finns en eller flera goda där för att sprida misstankar mot dem istället
vilket leder mig till en sista tanke så här nu när jag börjat fundera över det hela: Att snurrfian också var ett bra val för att det var just två med bokstaven L som la andraröster igår?
Eller så tänkte de sig inte för i lyan att det var så? Utan att en eller båda av de med L ( bollen och LenaH) är onda?
Suck det hade ju varit så bra om siaren kunnat bringa lite ljus över det hela idag