Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
Det vill väl alla... :idea:

Jag läste i nån av teorierna att någon misstänkte nån annan för att den hade godförklarat sig själv typ. Jag skulle kolla mer på det sen men glömde bort det, för jag tyckte det var märkligt med tanke på att alla vanligtvis godförklarar sig själva?

Nån som minns vem det var?

Jag har internet igen, men sitter på ett vak som visserligen stensover ! Har nog all tid i världen att gå igenom leken i natt ! Det är liksom jag och Tvn och jag och Datorn 9 timmar framöver nu..

Jag läste i nån av teorierna att någon misstänkte nån annan för att den hade godförklarat sig själv typ. Jag skulle kolla mer på det sen men glömde bort det, för jag tyckte det var märkligt med tanke på att alla vanligtvis godförklarar sig själva?

Nån som minns vem det var?
tror du tänker på Idahoe?
det var den enda jag kunde hitta vid en hastig(obs hastig!) genomläsning
Dags för mig att rösta då. Det finns ju sååå mycket att gå på såhär dags alltså! Ligger alla vid poolen och dricker drinkar eller? :cautious:
Men, LL uppmuntrade till fantasifulla teorier, så here we go! :p

@Killaloe skriver i sitt första inlägg på ett sätt som verkar hinta om en av de goda specialrollerna.
Denna goda roll borde inte ha någon anledning att försöka outa sig, i synnerhet inte innan första DL.
Alltså måste Killaloe vara en ulv som försöker "hinta utan att hinta" om att hon är god genom att skriva på ett sätt som påminner om en av de goda rollerna. :D

Idahoe röstar på Killaloe

Fantasifulla teorier var det ja :p Nu ska jag på dubbelmöte, lär komma hem runt DL, kanske hinner in innan men det är tveksamt. Drick inte för många drinkar under tiden nu! :D

Hjälp, det var en händelserik lynch för att vara dag 1!
Jag har popcornläst lite nu men ska läsa ikapp ordentligt imorgon bitti om jag lever då, min hjärna är rätt friterad av närmare 5 timmars möte...

Men innan dess vill jag bara förtydliga att jag röstade på @Killaloe med vad jag tyckte var en väldigt tydlig förtäckt BoP. ;) Det fanns helt enkelt inget misstänkt att ta på som inte var tema när jag var tvungen att rösta och satt i bilen på väg. Därav min milt sagt fantasifulla teori (som för övrigt syftade på ordet party och inte på bananen).

Därmed blev jag lite förvånad när jag nu såg att Killaloe röstat på mig och tydligen inte sett min röst som den OT-baserade "jag-måste-rösta-nu-och-har-ingen-aning"-röst som jag tyckte det var tydligt att det var.
Med det sagt stod killaloe inte högt på min misstänkta-lista, fram till nu när jag såklart vill kolla närmare på alla spelare med L i namnet.
Det får dock bli imorgon bitti, bör vara inne innan DL.

tror du tänker på Idahoe?
det var den enda jag kunde hitta vid en hastig(obs hastig!) genomläsning

Ja, det var nog detta! Fast det där ser ju inte så konstigt ut med tanke på att det var en förtäckt BOP, och dessutom kan ju just det där att hinta om en viss specialroll vara skumt (även om jag inte ser att det i just detta fall var en hint). Måste läsa diskussionen som följde detta sen.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 471
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 194
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 799
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 340
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka