Idalhoe, Quarter4everl, Snurrfilan osvLenaH
Lobelia
Killaloe
bollen__
Är de enda med L va?
(Nä, skämt åsido - jag får det till samma personer som du som har L i namnet)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idalhoe, Quarter4everl, Snurrfilan osvLenaH
Lobelia
Killaloe
bollen__
Är de enda med L va?
Jag fick inte ihop det först för jag trodde jag var den enda med L!LenaH
Lobelia
Killaloe
bollen__
Är de enda med L va?
så du var rädd att du var avslöjad?Jag fick inte ihop det först för jag trodde jag var den enda med L!![]()
Låter snarare som att hon förträngt att hon är ulv?så du var rädd att du var avslöjad?![]()
HAha! Jag började verkligen undra om det var nån twist jag missat!så du var rädd att du var avslöjad?![]()
jag noterade ju att hon ville få det till att hon skulle vara godLåter snarare som att hon förträngt att hon är ulv?![]()
![]()
![]()
Det vill väl alla...jag noterade ju att hon ville få det till att hon skulle vara god![]()
my point exactlyDet vill väl alla...![]()
Noterade det samma. Tydlig ordförklaring av sig själv från LenaH.jag noterade ju att hon ville få det till att hon skulle vara god![]()
Det vill väl alla...![]()
Jag minns bara att @Idahoe ondförklarade sig själv.Jag läste i nån av teorierna att någon misstänkte nån annan för att den hade godförklarat sig själv typ. Jag skulle kolla mer på det sen men glömde bort det, för jag tyckte det var märkligt med tanke på att alla vanligtvis godförklarar sig själva?
Nån som minns vem det var?
Ordförklaring?Noterade det samma. Tydlig ordförklaring av sig själv från LenaH.
Gissade vad som händeOrdförklaring?![]()
Jag velade mellan ondförklaring och godförklaring.Gissade vad som hände. Mitt rättstavningsprogram var inte enigt om att godförklaring är ett ord.
tror du tänker på Idahoe?Jag läste i nån av teorierna att någon misstänkte nån annan för att den hade godförklarat sig själv typ. Jag skulle kolla mer på det sen men glömde bort det, för jag tyckte det var märkligt med tanke på att alla vanligtvis godförklarar sig själva?
Nån som minns vem det var?
Dags för mig att rösta då. Det finns ju sååå mycket att gå på såhär dags alltså! Ligger alla vid poolen och dricker drinkar eller?
Men, LL uppmuntrade till fantasifulla teorier, så here we go!
@Killaloe skriver i sitt första inlägg på ett sätt som verkar hinta om en av de goda specialrollerna.
Denna goda roll borde inte ha någon anledning att försöka outa sig, i synnerhet inte innan första DL.
Alltså måste Killaloe vara en ulv som försöker "hinta utan att hinta" om att hon är god genom att skriva på ett sätt som påminner om en av de goda rollerna.
Idahoe röstar på Killaloe
Fantasifulla teorier var det jaNu ska jag på dubbelmöte, lär komma hem runt DL, kanske hinner in innan men det är tveksamt. Drick inte för många drinkar under tiden nu!
![]()
Åh, hade glömt att det är idag! En av få serier jag faktiskt följer.Nu är det Homeland.![]()
tror du tänker på Idahoe?
det var den enda jag kunde hitta vid en hastig(obs hastig!) genomläsning