Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
Dag 1
15.57 Idahoe röstar på Killaloe
18.56 Hedinn röstar på Ferrari
19.05 Killaloe röstar på Idahoe
20.13 cirkus röstar på Paddington

20.20 Snurrfian röstar på Niyama
20.36 Paddington röstar på Quarter4Ever
20.57 Ferrari röstar på Hedinn
21.02 quarter4ever röstar på Paddington
21.02 Lobelia röstar på Cirkus
21.11 mirtai röstar på Snurrfian
21.16 bollen__ röstar på Ferrari
21.17 LenaH röstar på Snurrfian
21.20 Niyama röstar på LenaH
21.22 snurrfian ändrar sin röst till Idahoe

Jaha ja, jag får nog försöka rädda mig själv den här gången, så snurrfian ändrar sin röst till Idahoe, med tanke på de här två inläggen, dels erkänner hon rakt av att hon alltid är ond :p och att hon tänkte rösta på Lobelia för att hon ville vara med i Farmen men inte verkar ha reflekterat över att jag skrev samma sak.
hm du väljer en som har en röst på sig för att rädda dig själv?
när det finns två andra som har 2 röster :idea:

så alla har röstat utom fio som ju inte kan?
Lie intressant att det kom in två andraröster på två andra efter jag la min på paddington.
Behöver inte betyda något men jag noterar.....
Min var delvis medveten, jag tyckte det kändes taskigt om Paddis skulle åka när hon inte spelat på så länge.

så alla har röstat utom fio som ju inte kan?
Lie intressant att det kom in två andraröster på två andra efter jag la min på paddington.
Behöver inte betyda något men jag noterar.....
Tack för att du påpekade det, Snurrfian ändrar röst igen till Ferrari, hon försöker framstå som förvirrad och verkar ändå vilja säga att det bara kan vara fyra onda i lyan, jag känner mig sällan säker på sånt som god. Det känns inte så kul att rösta på dig Ferrari i det här läget men jag tröstar mig med att du åtminstone hamnar antingen i den goda lyan eller så är du redan med kollegorna i den onda lyan. ;)

Niyama ändrar röst till Paddington
dels för att jag tycker Paddington är skum av samma anledning som LenaH, dels för att LenaH röstade på Snurris som verkar ligga illa till, och dels för att jag misstänker Paddington mer än Snurris, för Snurris brukar komma med konstigheter även som god.

hm du väljer en som har en röst på sig för att rädda dig själv?
när det finns två andra som har 2 röster :idea:
Jag hade missat att det fanns andra med flera röster, jag försöker rodda lek, packning och upprörd tonåring, fokuset är inte helt på leken i den här stunden kan jag villigt erkänna. :crazy:

Dag 1

21.27 Snurrfian ändrar röst igen till Ferrari
21.27 Niyama ändrar röst till Paddington

Dag 1

21.27 Snurrfian röstar på Ferrari
21.27 Niyama röstar på Paddington

killaloe 1
Ferrari 3
Idahoe 1
Paddington 3
Q 1
Hedinn 1
Snurrfian 2

Jag tyckte just att det var Niyama-varning på dem men då kom du också med en...

Mm och jag hann inte räkna rösterna på varje spelare utan gick bara efter det jag hade i huvudet, men du fick väl ingen mer röst och då fick jag för mig att det var bättre att inte lägga en meningslös röst när jag faktiskt har misstankar även mot en som har röster :arghh: :nailbiting:

Mm och jag hann inte räkna rösterna på varje spelare utan gick bara efter det jag hade i huvudet, men du fick väl ingen mer röst och då fick jag för mig att det var bättre att inte lägga en meningslös röst när jag faktiskt har misstankar även mot en som har röster :arghh: :nailbiting:
Hann inte räkna? Paddis hade haft två röster nästan en halvtimme och du ändrar sista minutrarna?

Hann inte räkna? Paddis hade haft två röster nästan en halvtimme och du ändrar sista minutrarna?

Ja? Jag visste att Paddington hade röster och jag hade misstankar mot henne, därför ändrade jag dit. Jag hann inte räkna vilka mer som ev. hade fler röster och hur läget såg ut, jag klarar i alla fall inte av att hålla alla röster i huvudet.

Uppdatering!

Alltså, nog för att de var förberedda på party och en del drama, men vissa tar det helt enkelt lite väl långt. Ferrari öste järnet, time to get famous!! Hon hann med att vinna shotrace, kräkas i poolen, förolämpa programledaren OCH gråta ut framför kameran på toaletten innan de andra deltagarna insåg att här låg de i lä om de skulle få nån som helst kameratid innan säsongen var över.
De röstade helt sonika ut stackars Ferrari som knappt hunnit packa upp väskan.

Ferrari var dramatisk

..efter att hon svärandes och gråtandes släpat ut sin knappt stängda väska smög de andra deltagarna in för att se om hon lämnat kvar NÅN tequila till resten. Istället hittade de ett papper med en nerkladdad bokstav på.. bokstaven L.

natt-DL 10.00 imorgon
dag-DL 21.30

Istället hittade de ett papper med en nerkladdad bokstav på.. bokstaven L.
OK så en ulv har bokstaven L
(fniss mest L har ju LL @Lenis :laugh:)

men ja de som har L i sitt namn är
LenaH
Lobelia
KIllaloe
bollen__

har jag glömt nån?
LL: Lenis

1. Paddington
2. Idahoe
3. LenaH
4. Mirtai
5. quarter4ever
6. Hedinn
6. Lobelia
7. Snurrfian
8. Niyama
9. Killaloe
10. bollen__
11. Ferrari
12. fio
13. cirkus

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 471
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 194
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 799
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 340
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka