Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
Niyama verkar har lagt ner mycket funderingar kring käket, det skulle kunna vara en ulv som tänker mer på hur de ska välja käk än på att föra leken framåt. Men det sagt så kan det även vara så att vi andra är lite korkade och Niyama är den enda som kan tänka hela vägen men jag har inte så mycket mer att komma med just nu. Snurrfian röstar på Niyama

Snurris - tror du inte jag skulle ha diskuterat käk i lyan istället då? Alltså varför skulle jag känna behov av käkdiskussioner i tråden som ond? Sen hade jag väl troligtvis lyft samma saker som ond som jag gjorde nu, men jag kan inte se varför det skulle tyda på ondhet.

@quarter4ever kommer in och känns väldigt virrig. men jag vet inte om jag tycker det gör henne misstänkt just nu. En ond Q brukar ha mer koll än en god Q. (Sedan kan du snacka hur mycket du vill om att du är kär, jag vidhåller att det ändå är skillnad :p )

Väldigt många "du röstade på mig så då röstar jag på dig" känns det som?
Visserligen är DL1 alltid svår men?

Jag tycker också @quarter4ever känns ofokuserad (och jaja, vi har hört att du är kär nu ;)) och det kan jag ibland uppleva med henne just de första dagarna som ond för då brukar hon vara extremt busy i lyan.

Jag kan tycka att @Snurrfian lägger en märklig röst på @Niyama

Det är väl inte så konstigt att försöka få koll på vilka regler som gäller vid käk/skydd? Finns många roller som har behov av att ha stenkoll på det tänker jag.

mirtai röstar på Snurrfian eftersom jag tycker hon inte tänker hela vägen ut i sin teori runt varför niyama pratar käk

hm, jag tycker oftast att det är när hon är typ bybo, eller god utan info?
Haha, där skiljer sig våra uppfattningar åt! Jag tycker hon brukar vara så taggad i lyan i början att det tar all hennes tid och fokus!
Fast det är väldigt längesen jag satt i en lya med henne. :)

Sorry @quarter4ever att vi diskuterar över huvudet på dig!

Haha, där skiljer sig våra uppfattningar åt! Jag tycker hon brukar vara så taggad i lyan i början att det tar all hennes tid och fokus!
Fast det är väldigt längesen jag satt i en lya med henne. :)

Sorry @quarter4ever att vi diskuterar över huvudet på dig!
ja jag vet ju vad som är korrekt och inte - men känns ju som jag inte kan säga varken bu eller bä om det hela egentligen:p

bollen__ röstar på Ferrari
för att hon verkar ha väldigt bra självförtroende och det skulle ju kunna vara en ulv som känner sig trygg i att inte behöva bli käkad på nätterna..

Snurris - tror du inte jag skulle ha diskuterat käk i lyan istället då? Alltså varför skulle jag känna behov av käkdiskussioner i tråden som ond? Sen hade jag väl troligtvis lyft samma saker som ond som jag gjorde nu, men jag kan inte se varför det skulle tyda på ondhet.
Kom inte här och förstör min fina teori! Jag har ont om tid idag och tyckte att jag lyckades, slå inte håll på den med logik.:rage:

LenaH röstar på Snurrfian för att jag tycker det är märkligt att hon lägger en röst på @Niyama för det där med käkdiskussionen när det egentligen var jag och @Paddington som snurrade till det.

Snurrfian - Föredrar Farmen liksom jag själv, och av samma skäl. Står man inte ut med sällskapet kan man jobba. I nästa inlägg vill hon vara med i Amazing race, den har jag aldrig hört om. Ulvigast hittills, att välja två såpor och inte en.
Jag tänkte ju inte på Amazing race, det är ju högkvalitativ tv jämfört med andra dokusåpor! :D

Jag velar. Men, en god LenaH brukar ha stenkoll, så att hon som god skulle missa detaljen att ulvarna har säkert käk en gång känns ganska osannolikt. Sen känns det dessutom som att hon inte tar det som så viktigt ("Fast åas tycker jag att lyan ofta får käka ostörd så det känns ändå inte som nån superpower."), som god borde hon vara mer bekymrad för vad det kan ställa till? Nojar dock för om hon är god är hon superviktig att ha kvar.

Niyama röstar på LenaH

Även Snurris värdelösa (sorry) teori om mig skaver, men Snurris kan skriva sånt som god också tycker jag. Och Paddington är misstänkt av samma anledning som LenaH typ.

Dag 1
15.57 Idahoe röstar på Killaloe
18.56 Hedinn röstar på Ferrari
19.05 Killaloe röstar på Idahoe
20.13 cirkus röstar på Paddington
20.20 Snurrfian röstar på Niyama
20.36 Paddington röstar på Quarter4Ever
20.57 Ferrari röstar på Hedinn
21.02 quarter4ever röstar på Paddington
21.02 Lobelia röstar på Cirkus
21.11 mirtai röstar på Snurrfian
21.16 bollen__ röstar på Ferrari
21.17 LenaH röstar på Snurrfian
21.20 Niyama röstar på LenaH

Jag är alltid ond! :devil:
Och när inte jag är det, så är @Artline ond istället och vi är ju samma, så... :angel: :p

Jupp! Jag förföljer dig! Attans, du kom på mig! :D

(Jag funderade på att rösta på Lobelia som ville vara med i Farmen... :angel: )
Jaha ja, jag får nog försöka rädda mig själv den här gången, så snurrfian ändrar sin röst till Idahoe, med tanke på de här två inläggen, dels erkänner hon rakt av att hon alltid är ond :p och att hon tänkte rösta på Lobelia för att hon ville vara med i Farmen men inte verkar ha reflekterat över att jag skrev samma sak.

Jag velar. Men, en god LenaH brukar ha stenkoll, så att hon som god skulle missa detaljen att ulvarna har säkert käk en gång känns ganska osannolikt. Sen känns det dessutom som att hon inte tar det som så viktigt ("Fast åas tycker jag att lyan ofta får käka ostörd så det känns ändå inte som nån superpower."), som god borde hon vara mer bekymrad för vad det kan ställa till? Nojar dock för om hon är god är hon superviktig att ha kvar.

Niyama röstar på LenaH

Även Snurris värdelösa (sorry) teori om mig skaver, men Snurris kan skriva sånt som god också tycker jag. Och Paddington är misstänkt av samma anledning som LenaH typ.
Åh, du överskattar mig. ;)
Jag brukar faktiskt vara rätt kass på att läsa rollistan, det har hänt mer än en gång att jag inte helt hajat mina egna förmågor förrän dag 2. :o

Fast sant, jag brukar nog inte avslöja min o-koll i tråden. :D

Dag 1
15.57 Idahoe röstar på Killaloe
18.56 Hedinn röstar på Ferrari
19.05 Killaloe röstar på Idahoe
20.13 cirkus röstar på Paddington
20.20 Snurrfian röstar på Niyama
20.36 Paddington röstar på Quarter4Ever
20.57 Ferrari röstar på Hedinn
21.02 quarter4ever röstar på Paddington
21.02 Lobelia röstar på Cirkus
21.11 mirtai röstar på Snurrfian
21.16 bollen__ röstar på Ferrari
21.17 LenaH röstar på Snurrfian
21.20 Niyama röstar på LenaH
21.22 snurrfian ändrar sin rösttill Idahoe

så alla har röstat utom fio som ju inte kan?
Lie intressant att det kom in två andraröster på två andra efter jag la min på paddington.
Behöver inte betyda något men jag noterar.....

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 471
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 194
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 798
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 340
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka