Jag är imponerad över att den gången jag röstade på fel person ändå lyckades rösta på en ulv
Jag va så sjukt förvånad när jag fick din röst där, jag bara what the hell jag som kände mig så säker just den lynchen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är imponerad över att den gången jag röstade på fel person ändå lyckades rösta på en ulv
Märkte du att jag var brevbäraren? Jag försökte visa dig det dagen efter du stoppade lynchen. Jag skrev ett teoriinlägg om att jag dagen innan jag röstade på dig tyckte att du inte kändes ond.
Haha! Jag som verkligen trodde att ni kuckelimuckat ihop er om det!Fast det roliga är ju att de var synkade omedvetet och sen gick snacket i lyan som att "Men JAG skulle ju rösta på den!" Så att vi alla försökte rösta på hemlig var helt osynkat!
Ja, det var schysst av dina kollegor att rösta ut mig för att rädda kvar brevbäraren
Det roliga är att jag tyckte det var jättespännande och trodde att du fått nån info (fråga mig inte hur...) och så var det fel!Jag är imponerad över att den gången jag röstade på fel person ändå lyckades rösta på en ulv
Jag kände mig taskig som röstade på dig ikväll för du kändes ju så snäll o oskyldig men det kändes kört att dra nåt mot övriga o jag hade inte ens sett deras röster på mig när jag röstade på dig.. Ni ser vilken koll jag hade, haha.
Nä men Habina/Hedinn och Artline/Araminta.. hela jäkla leken
Jag hade lika stor koll beskyddet du fick hade jag egentligen tänkt skicka till Mammas men hon höll på att lynchas så jag ändrade i sista minut. Jag gick enbart på magkänsla eller något. Jag tänkte nog inte så mycketNä. Jag tappade allt fokus lagom till lynchen jag stoppade. Lekte som en kratta och hade inte ens koll på vilka roller som fanns kvar.
Det gjorde du ju visst, med prinsessan Luna.
Haha! Jag som verkligen trodde att ni kuckelimuckat ihop er om det!
Fast vi hade ju inte så mycket makt eftersom det fanns så lite info i denna lek. Hade ni inte käkat ledaren hade vi varit helt bortkomna.När goda lyan har så mycket makt,
Och så byttes Hemlig ut mot LenaH - jag trodde jag skulle blir galen där ett tag
Tycker din höjdpunkt var inlägget om att Ida måste vara brevbärare, strax innan hon dog som ulvDet gjorde du ju visst, med prinsessan Luna.
Jag är mest jättebesviken på att inte @Mammas var ond. Mitt första röstinlägg hade kunnat vara riktigt snyggt då. Men får vara löjligt nöjd över att ha röstat på 100% onda i den här leken, sen att jag var övertygad att båda de var goda sen efter min död är ju en annan femma.
Snyggt spelat alla, kul lek!
Jamen mitt var mitt eget fel, jag kom åt nånting och inlägget hade inte hunnit sparas, jag blev sjukt irriterad där!Nope, och jag som ändå verklige trodde jag hade röstat! Aldrig hänt mig innan att ett halvt inlägg försvinner så! var sjukt nojig resten av leken pga det precis som att du som förlorade ett helt inlägg väl?
Tycker din höjdpunkt var inlägget om att Ida måste vara brevbärare, strax innan hon dog som ulv
Ja det var förvirrande! Jag trodde ju inte att hemlig var ond. När sedan Lena försvarde hemlig väldigt bra så var det väldigt lätt att glömma att Lena faktiskt försvarade hemlig för att de var samma person.
Det var lättare att spela så på nåt sätt, jag kunde ju inte låtsas att jag visste hur hemlig tänkt.Ja det var förvirrande! Jag trodde ju inte att hemlig var ond. När sedan Lena försvarde hemlig väldigt bra så var det väldigt lätt att glömma att Lena faktiskt försvarade hemlig för att de var samma person.
Förstår precis. Problemet är att om ni hade varit onda så hade du ändå försvarat henne. Nu kändes det som du var en egen deltagare som precis som jag var tveksam till om hemlig vore ondDet var lättare att spela så på nåt sätt, jag kunde ju inte låtsas att jag visste hur hemlig tänkt.
Jamen hon hintade ju massor om det, vem fan skriver annars "avisera"?!Tycker din höjdpunkt var inlägget om att Ida måste vara brevbärare, strax innan hon dog som ulv
Jag är ju aldrig ond!Förstår precis. Problemet är att om ni hade varit onda så hade du ändå försvarat henne. Nu kändes det som du var en egen deltagare som precis som jag var tveksam till om hemlig vore ond