Ulvlek - MLP: Tambelons återkomst

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha phu det var tungt där att vara varg OCH ha tusen saker i skallen med bebis o flytt :nailbiting:
Snyggt jobbat goda, ffa lyan! Herregud, ni skickade inget till nån av oss i lyan ju! Hur fasen kunde ni va så pricksäkra? Skickade ni många ggr till samma personer?

Jag fick ingenting heller :( Men så var det nog ingen som litade fullt ut på mig heller :p

Jag tyckte både Ara och Lenis kändes jäkligt onda och nu på slutet särskilt Lenis när hon igår "försvarade" Misti lite vagt och sen idag när hon bortsåg från att du varit mest drivande mot Misti. Sen nojan om att du skulle lurats totalt då.

Grejen var att jag spelade precis som jag hade gjort som god, jag var egentligen sugen på att drevs mot Misti men jag kände att det var för elakt att dra igång nåt sånt själv. Och jag hade helt missat att Lena var drivande där, så nope det var faktiskt inte alls nåt jag gjorde i egenskap av ulv. Jag var bara jäkligt trött efter flytt och orkade inte tänka och jag tycker i regel Misti känns hyfsat god i sitt sätt.

Jotack!
Jag läste igenom allas inlägg person för person den morgonen och cirkus var den som verkade godast :banghead: funderade i min noja på om @LenaH försökte vinka genom att outa hela lyan typ det första hon gjorde när hon taggade oss alla tre och funderade på om inte vi var lyan :p

Herregud det inlägget missade jag. Lena är livsfarlig som god. ;)

Grejen var att jag spelade precis som jag hade gjort som god, jag var egentligen sugen på att drevs mot Misti men jag kände att det var för elakt att dra igång nåt sånt själv. Och jag hade helt missat att Lena var drivande där, så nope det var faktiskt inte alls nåt jag gjorde i egenskap av ulv. Jag var bara jäkligt trött efter flytt och orkade inte tänka och jag tycker i regel Misti känns hyfsat god i sitt sätt.

Fast jag brukar ju alltid tycka att du känns ond så :angel: men jag tvivlar på att du hade missat den lilla detaljen att LenaH drev mest mot Misti om du faktiskt varit god. Och det faktum att du inte drev mot Mista då...

Jag fick ingenting heller :( Men så var det nog ingen som litade fullt ut på mig heller :p

Jag kände mig taskig som röstade på dig ikväll för du kändes ju så snäll o oskyldig men det kändes kört att dra nåt mot övriga o jag hade inte ens sett deras röster på mig när jag röstade på dig.. :o Ni ser vilken koll jag hade, haha.

Sen kan jag avslöja att en stor del av mitt lekande gick ut på att bläddra fram och tillbaka för att se om det var Idahoe eller Artline som sagt en viss sak. :o

Nä men Habina/Hedinn och Artline/Araminta.. hela jäkla leken :nailbiting:

Jotack!
Jag läste igenom allas inlägg person för person den morgonen och cirkus var den som verkade godast :banghead: funderade i min noja på om @LenaH försökte vinka genom att outa hela lyan typ det första hon gjorde när hon taggade oss alla tre och funderade på om inte vi var lyan :p
Gjorde jag det? Jag taggar ALLA i mina inlägg! :p
Men du och MT kändes märkligt synkade men Lenis var jag osäker på in i det sista.

Fast jag brukar ju alltid tycka att du känns ond så :angel: men jag tvivlar på att du hade missat den lilla detaljen att LenaH drev mest mot Misti om du faktiskt varit god. Och det faktum att du inte drev mot Mista då...

Jotack det var ovanligt vilsamt när du dog så kvickt :p:D

Dag 1

Niyama (bybo) lynchas
Brevbäraren ger paket till cirkus (sia, ej med i spioninfon)
Ett paket används för att sia Hedinn (Skickas vidare till Hedinn)
Lärlingen siar Artline
Ulvarna käkar quarter4ever (Lärling)

Dag 2

Snurrfian (bybo) lynchas pga BMs utslagsröst (Skickas vidare till cirkus)

Brevbäraren ger paket till Habina (beskydd, ej med i spioninfon)
Ett paket används för att skydda Habina

Ulvarna käkar Hedinn (bybo)

Dag 3

Lynchen stoppas av Borgmästaren
Brevbäraren ger paket till LenaH/hemlig (extra röst, ej med i spioninfon)
Ulvarna käkar cirkus (Skickas vidare till Habina)
Ledarvargen kastar ut Idahoe (ulv)

Dag 4

Borgmästaren använder sin extra röst på cirkus
cirkus (ledarvarg) lynchas
Brevbäraren skickar paket till Habina (förhäxning, ej med i spioninfon)
Ett paket används för att förhäxa Mistimed
Ulvarna käkar Artline (Brevbärare)
(Goda lyan skickar ingen rad vidare)

Dag 5

Mistimed (ulv) lynchas
Ulvarna käkar Habina (Borgmästare)

Dag 6

Ett paket används förr att lägga en extraröst på Lenis
Lenis (ulv) lynchas

Gjorde jag det? Jag taggar ALLA i mina inlägg! :p
Men du och MT kändes märkligt synkade men Lenis var jag osäker på in i det sista.

Fast det roliga är ju att de var synkade omedvetet och sen gick snacket i lyan som att "Men JAG skulle ju rösta på den!" :laugh: Så att vi alla försökte rösta på hemlig var helt osynkat!

Sen kan jag avslöja att en stor del av mitt lekande gick ut på att bläddra fram och tillbaka för att se om det var Idahoe eller Artline som sagt en viss sak. :o
Märkte du att jag var brevbäraren? Jag försökte visa dig det dagen efter du stoppade lynchen. Jag skrev ett teoriinlägg om att jag dagen innan jag röstade på dig tyckte att du inte kändes ond.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 581
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar