Ulvlek - MLP: Tambelons återkomst

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och vi började noja i slutet att du var bra på teater, att du spelat ett högt spel när du drev mot misti och så planerade att vinna imorgon med din extraröst :nailbiting:
Jag undrade faktiskt ett kort ögonblick om jag ändå var den sista ulven för alla andra verkade så goda! :p

Grattis goda! :)
Tack för en kul lek alla!

Det är mitt fel att vi käkade cirkus, jag satt uppe och nojade tidigt på morgonen och tyckte hon var en av de "säkert goda"... :o :p

Men alltså @Habina jag var helt övertygad att du var ulv fram till du inte lynchades! :eek: Du "vinkade " ju till oss allihopa hela tiden tyckte vi! :rofl:

Jag gillar att ulvarna räddade mig i första DL när borgmästaren försökte döda mig :eek: Så det var väl rättvist att ledarvargen fick en sia :p
Jag HADE faktiskt inte sett vare sig andra rösten på dig eller Mistimeds röst på Niyama när jag röstade, just saying... :p

Jadå, det noterade vi också! Vi var så övertygade om att hon måste vara vargen...
Skönt att det inte bara var jag! :p

Tack för en kul (och för min del lagom lång :o) lek!
Det var rätt intressant att komma in så sent och se leken ur en annan vinkel eller nåt. :)

Grattis goda! :)
Tack för en kul lek alla!

Det är mitt fel att vi käkade cirkus, jag satt uppe och nojade tidigt på morgonen och tyckte hon var en av de "säkert goda"... :o :p

Men alltså @Habina jag var helt övertygad att du var ulv fram till du inte lynchades! :eek: Du "vinkade " ju till oss allihopa hela tiden tyckte vi! :rofl:

:mad: Jag vinkade ingenting! Jag försökte överleva... :p

Haha phu det var tungt där att vara varg OCH ha tusen saker i skallen med bebis o flytt :nailbiting:
Snyggt jobbat goda, ffa lyan! Herregud, ni skickade inget till nån av oss i lyan ju! Hur fasen kunde ni va så pricksäkra? Skickade ni många ggr till samma personer?

:mad: Jag vinkade ingenting! Jag försökte överleva... :p

Vi tyckte du vevade hej vilt, haha!
Vi hade lite olika versioner i lyan så jag ljög faktiskt inte om det, när jag lade mig visste jag varken om käket av Q eller cirkus, det ändrade de andra. Så det var lite skönt att kunna va ärlig på den punkten iaf :D

Haha phu det var tungt där att vara varg OCH ha tusen saker i skallen med bebis o flytt :nailbiting:
Snyggt jobbat goda, ffa lyan! Herregud, ni skickade inget till nån av oss i lyan ju! Hur fasen kunde ni va så pricksäkra? Skickade ni många ggr till samma personer?
Du spelade ju skitbra, det fanns ju eg inget att ta på men jag kunde inte tro att Mammas eller Ara var ulvar! :)

Jag undrade faktiskt ett kort ögonblick om jag ändå var den sista ulven för alla andra verkade så goda! :p

Jag tyckte både Ara och Lenis kändes jäkligt onda och nu på slutet särskilt Lenis när hon igår "försvarade" Misti lite vagt och sen idag när hon bortsåg från att du varit mest drivande mot Misti. Sen nojan om att du skulle lurats totalt då.

Jag kan säga att jag verkligen såg fram emot att komma till goda lyan och bli upplyst. Men så visade det sig att de hade lika dålig koll som jag. :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 581
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar