Jag vet inteVar tvungen att läsa lite i den leken - kom @Sookie och @Schantana nånsin tillbaka eller skrämde vi bort dem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inteVar tvungen att läsa lite i den leken - kom @Sookie och @Schantana nånsin tillbaka eller skrämde vi bort dem?
Oops.Jag vet inte
Japp! Fantastiskt rolig lek att sitta i lyan i vill jag minnas
Japp! Fantastiskt rolig lek att sitta i lyan i vill jag minnas
jag hade ju så kul att jag nästan inte missat någon lek sedan dess- ulvbiten - sure!!Japp! Fantastiskt rolig lek att sitta i lyan i vill jag minnas
haha vilken lek var det??Inget slår leken när jag hade satt en god i lyan och de började äta varann..
Var det den leken vi röstade samma genom hela leken? Och jag hade sjuka insättningsbesvär på mina meds? Det var eb hysteriskt kul lek. Vet att jag satt på kostigsbussen upp till Strömstad med svajig täckning och försökte komponera teori och röst avgörande dl.@LenaH ! Det var jag, du och @bumpo som var ulvar I en @Blacksmithfarm lek (jag hittade pm konversationen )
haha vilken lek var det??
Ja den lekenVar det den leken vi röstade samma genom hela leken? Och jag hade sjuka insättningsbesvär på mina meds? Det var eb hysteriskt kul lek. Vet att jag satt på kostigsbussen upp till Strömstad med svajig täckning och försökte komponera teori och röst avgörande dl.
Bra jobbat!jag hade ju så kul att jag nästan inte missat någon lek sedan dess- ulvbiten - sure!!
tror jag missat på min höjd 5 lekar sedan jag började? Men det säger väl kanske mer om mig och mitt liv egentligen
och hade då givetvis specialupplägg att den goda inte fick PMa mig och ändra käk själv tex.
Det var ju i alla fall schysst när jag var ond i en lya med en förrädare i visste vi dels inte om att det fanns en förrädare i leken, och dels fick den göra just det så den ändrade käk till en ulv. Jag tycker inte det blev en särskilt rolig lek för vi hade ju ingen chans att förstå vad som skedde, jag trodde att den vi hade försökt äta hade nån specialeffekt som slog tillbaka på oss själva. Jag hade dessutom inte lekt särskilt länge när den leken var vilket väl gjorde det svårare. Men det gick ju inte att försöka vara taktisk när man inte hade nån aning om vad som skedde eller kunde ske.
Hittar inte den leken Troligen är den för gammal.Det var några år sedan, 3-4..? Gud mitt minne alltså. Jag hade iaf både vanlig ond spion men satte en god spion i lyan, de visste själva inte vem det var och hade då givetvis specialupplägg att den goda inte fick PMa mig och ändra käk själv tex. Men istället för att spela som jag trott- dvs att försöka käka som vanligt o sen i andra hand fundera över vem spionen var, så började de käka varann nattetid. Förvirringen var stor vid uppdateringarna när det visade sig att ond efter ond blev käk Dessutom storspelade den goda spionen- kan det ha varit @Sasse ? - och fick dem att försöka käka ängeln och lite annat men blev ändå inte ertappad. Mycket rolig lek att va LL i, o många väldigt taggade spelare!
Det var ju i alla fall schysst när jag var ond i en lya med en förrädare i visste vi dels inte om att det fanns en förrädare i leken, och dels fick den göra just det så den ändrade käk till en ulv. Jag tycker inte det blev en särskilt rolig lek för vi hade ju ingen chans att förstå vad som skedde, jag trodde att den vi hade försökt äta hade nån specialeffekt som slog tillbaka på oss själva. Jag hade dessutom inte lekt särskilt länge när den leken var vilket väl gjorde det svårare. Men det gick ju inte att försöka vara taktisk när man inte hade nån aning om vad som skedde eller kunde ske.
Var det min lek när jag hade en förrädare i lyan? För där vill jag minnas att jag hade någon twist om att onda fick gissa twisten och få en belöning, vilket också gjordes?
Jag är aldrig ond!Men det måste ju vara flera år sen! Jag mindes inte ens att det var dig vi röstade på, jag hade nog tippat att du var en av mina kollegor...
Tror @Lobelia var i den lyan? Kanske @Snurrfian ?
Det var @HeulwenDet var några år sedan, 3-4..? Gud mitt minne alltså. Jag hade iaf både vanlig ond spion men satte en god spion i lyan, de visste själva inte vem det var och hade då givetvis specialupplägg att den goda inte fick PMa mig och ändra käk själv tex. Men istället för att spela som jag trott- dvs att försöka käka som vanligt o sen i andra hand fundera över vem spionen var, så började de käka varann nattetid. Förvirringen var stor vid uppdateringarna när det visade sig att ond efter ond blev käk Dessutom storspelade den goda spionen- kan det ha varit @Sasse ? - och fick dem att försöka käka ängeln och lite annat men blev ändå inte ertappad. Mycket rolig lek att va LL i, o många väldigt taggade spelare!
Japp! Våren -08 till och med. I know youJag tror jag började leka -08.
Jag blev snabbt biten . Nu måste jag dock inse att leka blir för mycket för min hjärna så nästa får ni inte tagga mig införNej jag tror att leken Artline länkade till ovan var senast, maj '16.
Att @hemlig var med redan då!