Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oops. Tur att jag sällan är ond då...Ja! Det var din ide att vi skulle rösta på samma person Vi lynchade en stackare som var med i sin andra lek samt käkade den andra stackaren som lekte sin andra lek.
whateverDet var inte jag, det var begränsad utgåva! Och stugan var inte @Görel s men hon hjälpte mig rösta...
När var den?@LenaH ! Det var jag, du och @bumpo som var ulvar I en @Blacksmithfarm lek (jag hittade pm konversationen )
Maj 2016. Letar efter tråden nuNär var den?
Vann vi?Maj 2016. Letar efter tråden nu
då var det ESC finalen helt klartMaj 2016. Letar efter tråden nu
Såklart vi gjordeVann vi?
Såklart vi gjorde
Det är nog enda gången jag vunnit som ond!Såklart vi gjorde
Du är ju typ aldrig ond?Det är nog enda gången jag vunnit som ond!
Du är ju aldrig ondDet är nog enda gången jag vunnit som ond!
nädu !!! du vann med mig i min första lek när jag var ond också! så det så!Det är nog enda gången jag vunnit som ond!
Nej jag tror att leken Artline länkade till ovan var senast, maj '16.Du är ju typ aldrig ond?
Var inte det den leken vi kuppade i?nädu !!! du vann med mig i min första lek när jag var ond också! så det så!
jo då . jag var newbee och la en röständring för att jag tyckte att onda skulle vinna och fick en kommentar från @Myrten mycket vågat !! @Lobelia var ängel och det fick vi snabbt korn på och hade lite kul åt tror @MM var med i lyan då också och baske mig om inte @Idahoe också var med i lyan då?Var inte det den leken vi kuppade i?
Var tvungen att läsa lite i den leken - kom @Sookie och @Schantana nånsin tillbaka eller skrämde vi bort dem?Ja! Det var din ide att vi skulle rösta på samma person Vi lynchade en stackare som var med i sin andra lek samt käkade den andra stackaren som lekte sin andra lek.