Såhär spontant känner jag att jag är väldigt nyfiken på Mirtai utifrån röststatistiken och hur hon har teoriat i tråden.
Citerat lite från
@Mirtai som jag tycker har betett sig rätt skumt denna lek och jag har helt ärligt inte velat tro att hon är ond med tanke på hur hon spelat. Men nu är jag inte så säker längre. Hon röstar på mig först med en motivering likt den DL2, att jag pratat om onda fén och hintar. Och trots att det har bollats andra saker under dagen väljer hon ändå att lägga en röst med samma motivering under kvällen.
Hon säger själv att dagen mest har handlat om vem som glider med kontra vem som är aktiv. Vilket jag upplever är en bråkdel av vad diskussionerna har handlat om, eller så har hon inget eget konkret att komma med eftersom hon redan vet vilka som sitter i lyan? Hon nämner att
@Mammas brukar vara skarpare som god, men det är nog det enda som hon skrivit som inte har med mig och göra upplever jag.
Sen nämner hon något om att jag och
@Idahoe inte borde sitta i lyan tillsammans. Vilket i sig nu efter denna röstning låter trevligt för det hade inneburit att hon inte tror att jag kan vara ulv. Men det verkar som om hon mixat ihop det med att jag och
@cirkus inte borde sitta i lyan ihop enligt någon tidigare teori i leken.
Helt plötsligt gör Mirtai en helomvändning och lägger sin röst på samma som Cirkus, utan något egentlig motivering mer än att hon tror att cirkus har en poäng i sina teorier. Jag saknar lite egna tankar för hur du tänkte att
@Idahoe var mer ond än mig. Nu blev ju lynchen lyckad så jag misstycker inte att hon blev utröstad, men känns som om du ändrade rösten för att det ändå verkade barka åt det hållet. Rösten på mig hade inte gjort något, varken mer eller mindre, i sammanhanget.