Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte det är jättetroligt att det är anledning sasse åts, ens om du är i lyan. Å andra sidan känns det som ett bra alibi som ulv: "Jag kan inte vara ulv för då hade jag ju inte käkat den som hade misstankar mot mig, för det gör inte ulvar".Sen kommer Mada med den briljanta tanken om att Sasse just blev käk för att hon hade misstankar mot mig. Jag tycker ju det är en rätt konstig tanke, varför käka nån som har MISSTANKAR och dessutom ändrade sin röst - den borde teoretiskt inte vara ett så stort hot jämfört med en som verkligen röstade
Jag tror inte det är jättetroligt att det är anledning sasse åts, ens om du är i lyan. Å andra sidan känns det som ett bra alibi som ulv: "Jag kan inte vara ulv för då hade jag ju inte käkat den som hade misstankar mot mig, för det gör inte ulvar".
Vet inte? För att hon var en av dem som skrev mer och som folk verkade tycka kom med vettiga teorier, så hon var farlig? För att dom andra som röstat på dig lagt alibiröster? Finns säkert fler möjligheter jag missat, sen kan ingen av dem stämma. Det vet väl bara ulvarna.jovars så gör ju aldrig ulvar. Men nu är det inte just DET jag argumenterar mot utan att varför välja den med bara misstankar och som dessutom ändrat sin röst istället för att välja den som röstat på en? För jag tror ju att de som röstade på mig inte är ätbara ....
Noterar också att Snurrfian lite går till försvar mot mig och Mirtai( eller båda?) att det inte är skumt med våra röster?
En tanke här är att cirkus kan vara god och en ond hedinn hakar på och är följsam, tror i så fall inte att hedinn och Mirtai är i lyan ihop, men en av dem kan vara fen?
Snurrfian känns också konstigt att kunna våga tycka att det inte är skumt med min och/eller Mirtais röst?
tanken där är att snurrfian kan vara i lyan, som vet att jag är god, och också eventuellt att mirtai sitter i lyan med henne? Eller att snurrfian är ulv som letar efter en trolig fe?
idahoe har skrivit väldigt förlåtande om mig att jag inte brukar vara frånvarande i lekarna på detta viset och att det inte behöver betyda att jag är ulv. Frågan är om det är för att hon vet att jag inte är i lyan , eller bara är en reflektion.
Av dessa är det sammantaget Hedinn jag reagerade mest på så min röst kommer hamna där idag
qitis röstar på Hedinn då jag tror att hon kan vara ulv som hakar på andras funderingar och försöker så in/ förstärka misstankar mot goda ( detta baserat endast på vetskapen om min egen roll- har ingen aning om andras roller)
För att det är du som jag tyckt varit skum innan och för att mirtai skrev att hon ändrade röst pga vad du skrev vilket fick mig att tänka att det var du som drev ett drevet? (trodde också att du la första rösten på Ida, men såg nu att det inte stämde, var det där med minnet)Och nu tycker jag att det blir ett drev mot Ida som jag iofs misstänker men jag blir ändå nojish.
Nu verkar det som om natten har inträtt i mitt hus och jag ligger i sängen och leker - jag behöver alltså rösta.
@Madalitso varför är det JAG som luras om Ida är god? Jag är också nojig över detta drev och ffa ogillar jag att det kommer bli skitsvårt att läsa ut nånting om hon är god
Idahoe spekulerar om den nya rollen och ser den som spännande, jag vet inte riktigt om utfallet blev så spännande det är skitsvårt utan information och så spekulerar hon lite om fördelningen av roller. Hon har ingen semester utan pluggar i sommar, sen är det några OT inlägg plus ett konstaterande att Paddis måste vara detektiv om hon kunnat fördela roller efter semesterplaner. Här har Idahoe åtminstenne rätt. Hion fortsätter med teorier om hur får hintar, ganska OT med tanke på att vi har en fee här, jag tror kontentan var att det är lättare att se hintar som LL - no shit...
Hon röstar sedan med
Motiveringen begriper jag min inte riktigt på men HALLÅ Ida, det är ulvar vi letar efter i första hand. Visst blir jag glad om onda Fee ryker också men åtminstone så vill jag ha ut ulvarna först.
Sen har hon en poäng i att:
men jag tycker det är att lägga väl mycket energi på dåliga förstadagsteorier, men det gör inte någon varken ond eller god.
Ida forsätter sen med en hel del OT inlägg, ganska många inlägg om just ingenting.
Nästa matnyttighet handlar om arts lynch. Och den reflektionen slutar med att hon inte vet vad hon ska tycka
Idas andra lynchröst går på Cirkus med en motivering om att hon är mer skum än hemlig och inte spelar som en god Cirkus brukar göra
På det hela taget blir jag inte klok på Ida, ganska många inlägg ( i vart fall fler än jag) men väldigt lite substans. Innan genomgången så hade jag ingen speciell åsigt om Ida men nu framstår hon som en extremt förvirrad god som inte har någon koll på någon i leken och försöker dölja det med tjafsas om småsaker och en massa OT eller så är hon en ulv som bara försöker flyta med. Jag hittar åtminstone få teorier.
Ja!Vad tror @Artline och ni andra om att uppdatera när alla röstat? Så vi får gå och lägga oss
Helt okej för mig oxå. Har alla röstat nu? Röstlista?Vad tror @Artline och ni andra om att uppdatera när alla röstat? Så vi får gå och lägga oss
tack och lov! Jag har haft ågren och var tvungen att kolla hur det gick! Nu kan jag sova gott!Uppdatering!
Efter ett välidgt livat möte så var det dags för att ta en efterlängtad kaffepaus. Men när alla mötesdeltagare kom till hissarna så upptäckte de att hissen var låst och bara en person hade nycklarna.
De började genast anklaga varandra och tillslut så hade Idahoe flest anklagelser. "För sista gången! Jag har inte sett några nycklar!" skrek Idahoe samtidigt som en nyckelknipa ramlade ut ur hennes ficka..
ojdå!
Idahoe var ulv.
NattDL :10:00