Klipper lite citat.
Så här tänker sig Mamsen att jag inte borde sitta i lyan med Ferrari eller Idahoe. Det är ju en rimlig tanke
Sen kommer Mada med den briljanta tanken om att Sasse just blev käk för att hon hade misstankar mot mig. Jag tycker ju det är en rätt konstig tanke, varför käka nån som har MISSTANKAR och dessutom ändrade sin röst - den borde teoretiskt inte vara ett så stort hot jämfört med en som verkligen röstade
Sen kommer Mammsens röstinlägg Hon förstår inte varför onda skulle vilja ha ut mig - jag hoppas att det hellre är onda som vill ha ut mig än goda
. Lite intressant att hon helt släpper både Ida och Ferrari som möjliga ulvar utan det är bara jag som är skum. Sen är det också intressant att hon kommer inte med så mycket andra teorier eller ens något nytt för hon kopierar bara vad Mada skrev om Sasse och DET tycker jag är en jättekonstig tanke faktiskt. Jag funderar på om det beror på att de helt enkelt sitter i lyan alla tre - Ferrari, Ida, bollen och Mammas och det är därför de vet att ingen annan av de som röstade på mig var "ätbar". Och vadå undslapp lynch jag var ju sä jäkla nära att lynchas som det bara går - enbart lotten gjorde att jag blev kvar.
Så nu har jag lyan full om de är fyra stycken. Jag har antagligen fel men jag gillar ändå att vara sån