Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Röstlista DL2
19.49 hemlig röstar på Ferrari
20:03 Hedinn röstar på hemlig
20:27 cikus röstar på qitis
20.50 mammas röstar på hemlig
20.51 bollen__ röstar på cirkus
20.59 sasse röstar på cirkus
21.17 Sasse ändrar röst från cirkus till hemlig
21.19 Madalitso röstar på Snurrfian
21.26 Lobelia röstar på snurrfian
21.27 Snurrfian röstar på qitis
21.28 Mirtai röstar på Ferrari
21.28 Idahoe röstar på cirkus
21.29 Ferrari röstar på Cirkus
q brukar ha en jäkla bra radar för när Art är ond - missade grovt och följde med drevet - SKUM
Snurrfian la sin röst på art när det låg 4 röster där redan, hon la sistarösten - konstigt och rent onödigt - känns inte synkroniserat om hon är i lyan - då hade den rösten varit onödig.
Mirtai och Sasse - mmmmm ja alltså känns som lite olika. Den ena har teoriat på - den andra not so much.
Alltså, de andra rösterna på Artline kom exakt samtidigt som jag själv försvarade mig och la min röst. Knappast skumt.
Tänker lite samma. Har man tidsbrist och inte hinner läsa/teoria ordentligt (som jag uppfattat det), så lägger man väl inte en avgörande röst? Tänker på qitis och Mirtais 3:e och 4:e-röster främst. Dålig teori köper jag, men nog brukar man som god undvika att avgöra om man inte har ordentligt med kött på benen?
Fast alltså, det var ju inte så att jag körde olde dole doff på de 3 som skrivit minst, utan jag hade en allvarligt menad teori om att ditt enda inlägg mycket väl kunde vara en ond fe som försökte hinta till lyan. Tycker du på allvar det hade varit bättre om jag BOPat någon som inte bidragit till leken alls än försökt peka på en som kunde vara ond?Möjligtvis kan jag hålla med @Hedinn i det hon skriver om @Idahoe , dvs att om man nu ska ta en av de tre som skrivit minst så är det lite trist att ta den enda av dem som faktiskt skrivit något om leken
Fast alltså, det var ju inte så att jag körde olde dole doff på de 3 som skrivit minst, utan jag hade en allvarligt menad teori om att ditt enda inlägg mycket väl kunde vara en ond fe som försökte hinta till lyan. Tycker du på allvar det hade varit bättre om jag BOPat någon som inte bidragit till leken alls än försökt peka på en som kunde vara ond?
Madalitso missade precis som jag att rösta men upplever att hon kommit igång nu.
Mirtai skulle jag vilja se mer av
qitis har lyst med sin frånvaro men dykt upp nu, behöver se mer men gissar att det kommer
Lobelia ingen som sticker ut för mig, behöver ser mer. Känns lite smygande men behöver ju inte betyda att hon är ond
cirkus verkar vilja godförklara sig själv genom att poängtera att lyan vill ha ut henne för att hon är jobbig. Vet inte vad man mer ska säga om det än att det är ju iaf en rejäl godförklaring av sig själv.
Ferrari har teoriat på en del. Tycker att jag inte direkt finner något misstänkt med henne. Med det inte sagt att hon inte kan vara ond ändå
Mammas är lurig! En såndär spelare jag inte kan placera om jag inte har info så därför vågar jag inte tro något om henne. Men för iaf leken framåt eftersom hon teoriar en del
Hedinn är också en lurig spelare som även hon är aktiv och också svår att placera.
Snurrfian var lite i ropet efter hennes röst på art, jag hade svårt att se att det skulle vara någon räddningsaction av Snurr när det kom röster på Art som en del trodde men jag vågar inte heller påstå att hon är god. Kan vara vad som.
Idahoe ganska anonym för mig. La en andra röst på cirkus igår. Kan vara vad som.
Tja, jag vet inte om jag blev något klokare. Alla är ju icke utstickande typ. Ska läsa om leken igen tror jag och se om jag hittar något intressant.
Baserat på ovanstående är cirkus den som känns fortsatt mest skum för mig, hon verkar heller inte leta ulvar lika aktivt som hon brukar som god.cirkus: Röstar på Artline - qitis
Rösten på Q igår var väldigt konstigt motiverad, och likaså skaver pratet efteråt om hur "folk i lyan brukar vilja ha ut mig" - det borde väl ändå bero på vilka som sitter i lyan och vilken taktik de använder? Överlag har cirkus inte kännts för mig lika skarp och på alerten med att leta ulvar som hon brukar vara som god, därför är jag fortsatt misstänksam mot henne.
Och @Artline för att göra det klart för mig. Dl är alltså 23:30 idag? Och sen får vi se?
Ferrari: Röstar på bollen__ - cirkus
Verkar aktivt letande. Lägger tredje rösten på cirkus igår men hade sannolikt inte sett min röst innan. Hade inte heller riktigt samma motivering på sin röst som övriga röster på cirkus, vilket förstärker känslan att hon letar onda själv.
Jaha - så hon verkar leta själv till skillnad från vem? dig och bollen__ ?
Baserat på ovanstående är cirkus den som känns fortsatt mest skum för mig, hon verkar heller inte leta ulvar lika aktivt som hon brukar som god.
Idahoe röstar på cirkus