Ah, sorry, fick för mig att både cirkus och hemlig hade två röster redan.Har jag tappat en röst eller la du inte en andraröst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, sorry, fick för mig att både cirkus och hemlig hade två röster redan.Har jag tappat en röst eller la du inte en andraröst?
För min del är det kanske inte själva rösten i sig utan att jag upplever det mer som spridandet av misstankar. Jag tycker liksom att det är konstigt att anse att q ska veta vilken sida art stod på efter att ingen av dom knappt vart online i leken. hur bra radar än q har så känns det lite väl..Men jag vet inte. Är helt villig att ändra röst om något skummare framkommer.
Jag vill poängtera att jag inte säger att cirkus nödvändigtvis är god, men MIN erfarenhet av cirkus är att hon hellre lägger en röst på en inaktiv än en aktiv i början om hon inte har några speciellt starka misstankar mot någon. Och det är lite så jag tolkar den här rösten på Q.Ah, är det så? Jag tycker hennes teori är svag och konstigt, men om det är som du säger så är det kanske inte så konstigt om hon nu skulle rösta på Q för att denne är inaktiv (med en förklädd motivering i så fall).
Okej! Men det får mig att bli fundersam om jag röstat rätt Jag tycker rösten eller framförallt motiveringen till rösten är svag och lite sådär. Jag förstår heller inte resonemanget kring att Snurrfian skulle vara god utifrån röständringen igår, men tror inte jag kommer få in något svar på det idag heller. Attans.Jag vill poängtera att jag inte säger att cirkus nödvändigtvis är god, men MIN erfarenhet av cirkus är att hon hellre lägger en röst på en inaktiv än en aktiv i början om hon inte har några speciellt starka misstankar mot någon. Och det är lite så jag tolkar den här rösten på Q.
Alltså. Nu blir jag så osäker. Jag kände mig mest inne att rösta på @cirkus men är hon verkligen så lurig som hon känns? Och med tanke på att hon redan nu har två röster känns också lite lurigt, då kan ju min röst vara något som avgör.
Att jag misstänker cirkus är dels för att hon verkade så säker på att Snurr inte sitter i lyan, vilket känns som antingen en övertydlig hint om att hon är den onda utanför. Eller så är det bara att hon försöker göra det så tydligt att hon inte är i lyan själv.
Sen tycker jag att hon mest ifrågasätter och inte kommer med så mycket eget konkret.
Hmm
Fast hur skulle det kunna vara en hint, eftersom de väl inte vet om varandra?
Hon kanske försöker hinta till ev lya, inte sagt att hon försöker hinta till någon specifik.
Vad är det för sätt du reagerar på?Sasse fortsätter jag reagera lite på sättet hon skriver. Dock undrar jag om det kanske är på samma sätt som jag alltid reagerar på Niyama och lobelia, oavsett roll? Iom att jag inte kan peka konkret på något annat den det jag skrev tidigare så får hon vänta tills jag kan läsa noggrannare.
Men jag hänger inte med? Om fen kände till lyan skulle man ju kunna hinta på det sättet, men känner de inte till varandra är det ju helt meningslöst att hinta så?
"Paranoid ond" borde väl lika gärna kunna vara paranoid god, med viktig roll (vågar skriva så i och med att det då fanns goda med förmågor som sen tappades)? Eller varför tänker du att en ond är mer paranoid i DL 1 än en god?Sen är mitt andra alternativ @Snurrfian . Även där för att det känns som om hon använde "skydda sig själv" som anledning till att få ut Artline. Och för att hon verkade helt övertygad om att Artline var ute efter henne, paranoid ond?
@Mammas ifrågasätter mig en hel del men just nu har jag lite svårt att läsa och svara på allt nytt som kommer upp då jag hamnade i ett viktigt samtal (den tajmingen).
(EDIT: menar såklart @Sasse och inte mammas, svårt med multitaskingen)
Och nu ändrade tydligen sasse röst, så om inte alla 3 av dom är ulvar så faller nog det tankespåret platt...hemlig röstar på Ferrari för att hon tar upp alla som röstar på Art utom Q och alltså kan vara ulv som försöker skydda kollegan Q. Fast i inlägget som hemlig citerar så står det ju "Sen är det Mirtai och qitis som båda röstar på Artline för att hon blandat ihop vad som sagts. ", alltså har ju Ferrari visst skrivit om Q. Hur tänkte @hemlig där? Ser att flera har reagerat liknande, är det en sak som är lätt att haka på och rösta på eller är det en skum sak? Hm...
Cirkus röst på Q känns ju också minst sagt märklig, snarare som en förstadags röst än en röst som är tillräckliigt motiverad för DL2. Det känns inte likt cirkus att komma med en så lös teori och röst, jag tycker hon brukar vara skarp...
@Sasse skrev att hon la en tredjeröst på cirkus fastän hon i själva verket la en andraröst. Det skulle (rätt långsökt tänkt) kunna vara en ulv som vill visa att den inte är ulvig utan minsann sticker ut och gör saker som "en ulv aldrig skulle göra för att det blir för misstänkt", medan hon i själva verket kanske försöker rädda kollegan hemlig genom att göra så cirkus får lika många röster. Mer troligt är ändå att det bara var en miss
Magkänsla? Du bara känns lite avig eller vad man ska kalla det, som sagt brukar jag alltid få samma känsla av vissa andra oavsett roll, och sen är där visa jag bara känt så om när de är onda, så det är väldigt oklartVad är det för sätt du reagerar på?
Fast fen känner ju inte till lyan, så Snurrfian skulle ju kunna sitta i lyan eller vara god - hur är det då en hint? Vore ju en annan sak om fen kände till lyan.På vilket sätt är det meningslöst? Om lyan känner till fen så kommer de inte käka upp en ond utanför lyan....