Känner ändå att jag reagerar på det här. Alltså varken art eller q själv hade väl skrivit särskilt mycket igår, hur ska q hinna få sin radar rätt känner jag?q brukar ha en jäkla bra radar för när Art är ond - missade grovt och följde med drevet - SKUM
Snurrfian la sin röst på art när det låg 4 röster där redan, hon la sistarösten - konstigt och rent onödigt - känns inte synkroniserat om hon är i lyan - då hade den rösten varit onödig.
Mirtai och Sasse - mmmmm ja alltså känns som lite olika. Den ena har teoriat på - den andra not so much.
Ang Snurr så har hon väl skrivit att hon la rösten där för hon upplevde att hon behövde rädda sig själv, jag tänker att det gör man oavsett var man står? Varför känns det onödigt om hon är i lyan? Jag förstår faktiskt inte alls tankegången här.
Visst jag både q och snurr kan vara vadsom för jag tycker inte själv att något sticker ut åt vilket håll de är. Men med såna här inlägg upplever jag lite att det blir som att du sprider misstankar och Q har inte varit så aktiv + röst på art och samma med snurr röst på den vi vet var god = lite lätta byten för röster?
så bollen__ röstar på cirkus pga ovanstående