Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
aha ja det är väl möjligt, bra om @Idahoe förtydligar har ju viss betydelse senare i leken.Antar att mottagaren bara får skydda sig själv, och bara så snart som möjligt efter att paketet fåtts?
Det här undrar jag över faktiskt:Så till mitt försvar för tredjerösten på K, visst såg jag Qs första röst, olyckligt dock att motiveringen var nästan lika dan.
Jag hade skickat en sia i första paketet, som då högst troligen hamnat hos ängeln. En liten reservation dock om paketet ska till en nybörjare. Är det första leken kanske man inte greppat att man bör skydda sig själv första natten om inte annat för att signalera, men det borde man i och för sig göra ändå.På tal om brevbäraren, vilket paket skulle denna kunna tänkas skickat? sia, skydd eller extraröst?
Edit: har inte heller spelat speciellt mycket förut och vet inte om det finns något sätt man brukar tänka på här, därav ingen egen input
Jag hade skickat en sia i första paketet, som då högst troligen hamnat hos ängeln. En liten reservation dock om paketet ska till en nybörjare. Är det första leken kanske man inte greppat att man bör skydda sig själv första natten om inte annat för att signalera, men det borde man i och för sig göra ändå.
men hur skulle brevbäraren kunna veta vem som är ängel?Jag hade skickat en sia i första paketet, som då högst troligen hamnat hos ängeln.
Det här undrar jag över faktiskt:
Om du nu hade sett min röst - varför då använda samma motivering som mig?
Tycker ju att den var en uppenbar första DL-röst?
Det beror väl lite på hur brevbäraren resonerar men också på hur rollen fungerar vilka deadline som gäller, om paketen får sparas osv , spontat skulle jag som exempel om jag var brevbärare kanske velat vänta med att skicka skyddet om det inte fick sparas(behövs kanske bättre senare i leken om ängeln slkulle åka ut), om jag hade hyfsat pejl på någon god men om jag inte har någon som trolig god kanske jag inte skulle vilja riskera att skicka en sia till ulvarna,. Men annars kanske sian varit lämlig med tanke på att det är ända möjliga sian i leken nu när kara åkte ut. Så vi kan sammanfatta med att det "beror på"På tal om brevbäraren, vilket paket skulle denna kunna tänkas skickat? sia, skydd eller extraröst?
Edit: har inte heller spelat speciellt mycket förut och vet inte om det finns något sätt man brukar tänka på här, därav ingen egen input
tvåa på bollen ser jagMen hur skulle du ha vetat vem som var ängeln? Såvida du inte fått den spionraden av åskådarna
Attans, tänkte fel där. Tänkte på vad åskådarna skulle gjort. Som brevbärare hade jag nog skickat skyddet först. Det gör minst skada i lyan.Men hur skulle du ha vetat vem som var ängeln? Såvida du inte fått den spionraden av åskådarna
Förstår inte varför Pegasus röstar på Elo istället för Cirkus eller Qitis. Elo kan mycket väl vara ond, men det känns mer osäkert att rösta på en ny spelare än någon av de mer erfarna som också verkar vara misstänkta. Skriver en del irrelevanta saker som inte hör till leken (för att verka mer aktiv eller för att han brukar göra så?), förstår inte varför en god skulle göra så.
Bsf's röst på Karamell igår verkar också skum. Jag vet inte om bsf inte var inne mer efter rösten, men det var en svag röst på en som redan fått några (jag har inte koll på hur röstlistan ser ut och hinner inte leta upp den nu). Dessutom ändrade Karamell sin röst, vilket gör att Bsf's inte hade någon grund. Det här tycker jag nog är mest skumt.
Jag måste rösta nu för att vara säker på att inte missa, men hoppas att jag hinner innan DL.
Aliisa röstar på Blacksmithfarm
men hur skulle brevbäraren kunna veta vem som är ängel?
Ja men jag fattar inte varför de tre första ansågs mer misstänkta. Oavsett vem så förstår jag inte, vad med klockslagen gör de skummare?Jag kollade på klockslagen och utifrån det hade jag en tanke. La ingen vikt i vem det var, vem som hade skrivit vad tidigare eller varför. Utifrån att jag bara kollade på klockslagen fick jag den tanken som jag skrev ner i samma inlägg som röstlistan.
Eh, åskådarna delar aldrig ut sin info slumpmässigt, de må ta fel ibland men nog gör de sitt bästa att pricka rätt.Det kan hen ju inte då ingen goda i rollistan vet om någon annan. Om jag förstått det hela rätt är det rätt så random vem som får info från åskådarna förutom den som blir tilldelad en sia från Bevbäjajen.
Det kan hen ju inte då ingen goda i rollistan vet om någon annan. Om jag förstått det hela rätt är det rätt så random vem som får info från åskådarna förutom den som blir tilldelad en sia från Bevbäjajen.