cirkus - Tror på 3-4 onda (jag är enig och hoppas på 3 i och med den starka psykopatrollen- 4 blir mer än en 3:e del. Inte så aktiv, men klok och analyserande i de inlägg hon skriver. Hon resonerar lite kring min räddningsröst och olika scenarios. Av det lilla jag läst får jag en aning godvibbar, Cirkus verkar leta både goda och onda såsom hon brukar som god.
Ferrari - Vill försäkra sig om att inte bli kallad ond om hon lyckas göra en blopper och förväxla orden ond och god, hakar på klaras inlägg om detta. Tycker det är svårt att rösta och vill någon timme före DL inte lägga någon röst på en som inte redan har en för att det känns vanskligt? Lite skum kommentar i synnerhet som det är det Ferrarri faktiskt gör och det mycket sent. Rösten är sedan på Q för att "För att hon alltid röstar i sista sekund när hon är luden och jag kan mig veterligen inte se någon röst från henne ännu. Dessutom så har hon legat mycket lågt även om hon varit hemma i över en timmas tid och det är inte likt Q4."
Hur vet Ferrari att Q varit hemma och bevakat datorn i över en timme? Bara för man är hemma har man inte obegränsat med speltid, det mest märkliga är dock att Ferrari lägger en röst med denna motivering 2 minuter före DL. Jag ska hålla ögonen på lyxbilen och för den delen Q.
Habina Skriver ganska mycket, men mest of topic exempelvis om sina gulingar
, om hon är ond eller god vet jag inte, men får åtminstone inga ondvibbar.
Klara - Mycket resonerande kring leken men inte så mycket teorier, men lite resonerade kring min räddningsröst, jag får inget grepp om Klara som vanligt.
Koppen -Har kaos hemma och har lovat vara mer aktiv idag. Missade gårdagens lynch
MikaTela . Diskuterar lite kring ond och god Klara, och konstaterar att alla varit både och. Missar röstningen och funderar sedan kring Qs missade röst och att det skulle tyda på att Q är ond. Min erfarenhet säger att Q är Q och och kan rösta sent oavsett roll.
Mirtai- Mirtai röstar på Klara, bland annat med motiveringen att hon vill rösta på henne och för att hon tycker Klara godförklarar sig själv och ondförklarar sig själv. Min känsla av Mirtai är att hon vill hitta skumheter lite här och där men inte riktigt fullfölja dem. Det i sig känns en aning ulvigt, å andra sidan tycker jag alltid att Mirtai är skum.
quarter4ever Skriver en röst på vers och missar DL med en minut. Verkar kategoriskt vägra svara på vad jag inte gjorde med min sena röständring om jag nu inte räddade mig själv "Lobelia kan ha försökt att rädda sig själv i denna lynchen". I övrigt är det som Habina mycket inlägg men kanske inte så mycket om leken. Q vet jag inte var jag har så här långt. Har åtminstone räddat sin dator och kanske övertygat sonen om att han är viktigare än datorn.
Gör en tabbe och avskriver mig som röstfifflare, nu vet jag vad jag har för roll men rent teoretiskt är den givetvis möjlig och Q ändrar sig snabbt. Tror mest att hon skrev snabbare än hon tänkte här.